{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Scooter-Shoppen {{forumTopicSubject}}

Er Scooter-Shoppen pålidelig, fordi jeg havde tænkt mig og bestille noget derfra imorgen og der står at hvis man bestiller inden kl. 18 sender de det samme dag..

Så vil der være mulighed for at jeg kan få det jeg har bestilt fredag hvis jeg bestiller imorgen?

Skriv evt. også jeres erfaring med at handle ved Scooter-Shoppen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scooter-Shoppen
  • #1   13. apr 2011 Hvis de har det på lager og du bestiller inden 18, sendes det samme dag ja! smiley

  • #2   13. apr 2011 du får dine ting ved dem men syntes speedline har bedre service tingene kommer hurtigere ved dem

  • #3   13. apr 2011 har handlet hos scooter-shoppen få gange og har fået super service hvergang. jeg bestilte og der gik de 2-3 dage som de siger leveringtiden er,,
    så ja de er meget pålidelige..
    smiley


  • #4   13. apr 2011 nogen gange kan man vente 14 dage.. det har jeg gjort 2 gange. så jeg bestiller ikke ved dem igen. speedline og msp-tuning det dur. hvis du bestiller inden kl 16.00 så får du tingene næste dag. såfrem de er på lager, men det går meget hurtigt så har du tingene.

  • #5   13. apr 2011 tun ska du bestille ved speedline smiley de har mega god service smiley

    men vis scooter-shoppen har de ting du mangler så det der du ska bestille smiley de virker os smiley


  • #6   13. apr 2011 har faktisk ventet på en vario som var på lager i 19 dage tror jeg nok det var så jeg kan bedst lide speedline og msp som Patrick også skriver

  • #7   13. apr 2011 jeg har tit bestilt ved scooter-shoppen og der har sldrig været problemer, jeg syntes det er en fed service smiley

  • #8   13. apr 2011 Jamen de har det jeg skal bruge, og skulle gerne bruge det inden fredag, tror i der er chance for at jeg kan nå og få det? smiley

  • #9   13. apr 2011 jeg ventede engang 2 uger på en hebo studs som os var på lager. har storset altid ventet lang tid når jeg har bestilt der. så det gør jeg ikke igen smiley en kammerat måtte os ringe til dem fordi han ikke havde fået delene men de havde trukket fra hans konto. så havde de åbenbart ikke sendt bestilling fordi ordren var forsvundet i deres system eller sådan et eller andet pjat sagde de.

  • #10   13. apr 2011 du får det ikke inden fredag. først mandag. 2-3 dage MINDST! så man os heldig

  • #11   13. apr 2011 har de ik hva du skal bruge ved speedline eller msp ?

  • #12   13. apr 2011 Kender i noget til scooter-dele da jeg kan se de også har noget jeg godt kunne tænke mig..

  • #13   13. apr 2011 puha det ved jeg ikke. men har hørt den ikke er særlig god. en bekendt knallert forhandler gad ikke engang bestille noget der for mig. fordi det var for dårligt. men kan ikke udtale mig om det af egen erfaring.

  • #14   13. apr 2011 Okay hehe, men i skal have tak for hjælpen smiley

  • #15   13. apr 2011 Alle laver fejl. Også speedline. Selv den besste online butik laver massere af småfejl. Hvis man har mange tusinde vare på lager, så kan man ikke undgå at nogle af dem ikke bliver opdaterede og man kan ikke undgå at der er nogle der bestiller noget, som står til at være lagervare, men ikke er det.


    Jeg har kun gode erfaringer med Scooter-shoppen. Også deres service. Jeg har før lavet aftaler med dem, hvor jeg rent faktisk snakkede med dem i telefonen 1,5 time efter de havde lukket telefonen, så det syntes jeg bestemt er flot.


    Jeg har før bestilt kl 17.50. Altså 10 min før de lukker odrene for dagen, og jeg fik mine ting dagen efter. Jeg har nok købt der 6-7 gange og alle gange har tingene kommet som de skulle undtagen en enkelt gang, men det var fordi det var et rest parti, som de ikke havde fået opdateret som udsolgt. Så snart jeg fik dem ti lat vælge varen fra, så sendte de med det samme(selvom kl var langt over 18).


    Så jeg kan kun give gode karaktere til Scooter-shoppen og jeg er ikke i tvivl om at chancen for at du får dine vare på fredag fra scootershoppen er lige så stor som fra Speedline.


    KGI er jeg derimod en smule mere skeptisk over, men de har fordelen ved at have gratis fragt over 500kr med GLS og GLS er langt smartere end Post Danmark. Scooter-dele er jeg endnu mere skeptisk over og det virker til at det er billige discount dele de har, men prisen er heller ikke særlig høj, så kvalitet og service er også derefter og scooter-dele har ofte en masse reservedele som man ikke kan finde andre steder.


  • #16   14. apr 2011 Overvejer Scooter-Dele da de jo har en masse tilbud fortiden, men har du nogensinde prøvet Scooter-Dele Arsuk? smiley

  • #17   14. apr 2011 Jaja flere gange. Jeg har aldrig benyttet deres service, men ejg har købt både topstykker, pakninger og andre sjove ting til min gamle RMX. Toppakningenerne var ikke tætte, men tvivler på at det var fordi de var fra Scooter-dele. Tror bare ikke RMX toppakninger er så gennemtænkte, så jeg smed bare lige en klat flydende pakning på topakningerne til at tætte med.

    Men mine RMX historier er jo ligegyldige. Scooter-dele har altid sendt til tiden, men som ved alle andre butikker, så vil jeg anbefalde at du bestiller mindst 30min før deres seneste ordre tidspunkt. Bare for at være sikker, for alle butikker kan jo have en ekstra travl dag, så det nytter ikke noget at man bestiller 5 min før sidste udkald og så klager over at det ikke blev sendt da man bestilte. Man skal også være realistisk.


    Men som sagt så kan jeg forestille mig at Scooter-dele ligger i bunden angående service, så jeg ville ikke købe dyre tuningsdele derfra, men har de noget som andre butikker ikke har, så ser jeg ikke nogen grund til at man ikke skal købe derfra. Jeg ville dog nok holde mig fra eletroniske ting som CDI box osv. Det er for risikabelt.


  • #18   14. apr 2011 Lorte service .. De sidste 2 gange jeg har bestil ved dem der har jeg ventet i hendholsvis 1 uge og 14 dage på min levering som skulle komme max 3 dage efter det var bestilt.

  • #19   14. apr 2011 Måske jeg lige skulle nævne at service ikke har noget med ventetiden at gøre medmindre du ikke liber informeret under forløbet.

  • #20   14. apr 2011 Scooter-shoppen er en pålidelig hjemmeside og butik! Men det kan gode være i siger speedline er bedre, men speedlines priser plejer og være dyre en scootershoppens smiley

  • #21   14. apr 2011 Jeg har aldrig haft problemer ved scooter-shoppen kun ved spredning, det tog dem 5-6 dage at sende ting som de faktisk havde på lager.. Scooter-shoppen er flinke og yder god service synes jeg. smiley

  • #22   14. apr 2011 Speedline*
    iPhone ordbog..


  • #23   14. apr 2011 Har lige haft snakket med Scooter-Shoppen ang. det jeg skulle have, også fordi der var lidt problemer med mit kort osv. ringede jeg derind og fik super support og de ville reservere det eneste de havde tilbage til mig.. Og jeg får min pakke som jeg skal bruge imorgen..

    Kan kun sige at det er en utrolig god support jeg fik!

    Thumps up til dem!


  • #24   14. apr 2011 SKA LIGE SIGES!!!

    jeg bestilte en helveds masse dele såsom cylinder, karbu, vario osv fra speedline igår kl 15.59 og jeg fik tingene idag!
    prøv at bestil så meget fra scootershoppen 1 minut før tid, og se om det er der næste dag.. bare i bestiller så meget i go tid går der mindst 1-2 uger fordi der er 100% en eller flere af tingene de ikke har på lager selvom det står på hjemmesiden. (de er ikke så gode til at opdatere tingene)


  • #25   14. apr 2011 Det gælder bare om at ringe ind til Scooter-Shoppen, de lægger det hele til side til en og er klar til at gøre alt for at hjælpe.. Blev virkelig overrasket ! smiley

  • #26   14. apr 2011 Malte P

    Du har været den heldige .. Det sker ca. 1 ud af 100 gange. Jeg har haft for mange problemer med dem og jeg køber ikke fra dem mere. Deres hjemmeside fungerer ikke ordentligt og deres service er generelt for dårlig.


  • #28   14. apr 2011 Trustpilot kan egentlig ikke rigtig bruges til noget udover at vise hvilke hjemmesider man virkelig skal holde sig fra(og scooter shoppen er ikke en af dem). Det er jo sjældent at folk der er tilfredse med et simpelt køb tager sig tid til at skrive inde på trustpilot. Men folk som er frustrerede over et dårligt køb er meget mere villige til at skrive derinde. 1 ud af 1000 tilfredse kunder skriver måske derinde, hvorimod 1 ud af 100 utilfredse personer srkiver derinde.


    Det har også meget med ry at gøre. Speedline har et godt ry fordi folk siger de er gode. Scooter shoppen har et dårligere ry, fordi tråde som den her eksistere. Jeg vil vædde med at mange af dem som siger at scootershoppen er noget lort og Speedline er vejen frem, de har rent faktisk aldrig haft en rigtig dårlig oplevelse med scootershoppen.


  • #29   14. apr 2011 jeg vil helt klart handle igen ved Scooter-Shoppen igen.. Har også tænkt mig at ligge en god anmeldelse inde på trust pilot.

  • #30   14. apr 2011 Arsukfjorden 'Itrends.dk' '

    Hvorfor i alverden skulle folk svine en forretning hvis de ikke har fået en dårlig oplevelse. Jeg synes dine teorier er noget langt ude, jeg anmelder både gode og dårlige virksomheder og kun virksomheder jeg har handlet ved.

    Jeg kan ikke se hvorfor andre skal spilde deres tid på at svine nogen som de ikke har haft noget at gøre med.

    Tag eventuelt et kig på speedline, inde på trustpilot. Der er mange som er tilfredse og ikke ret mange so er utilfredse. Det vil siges at størstedelen af dem som skriver der inde, rent faktisk er tilfredse og så er din statistik ligesom skudt i sænk. Der er massere som andmelder gode virksomheder. Prøv eventuelt at kigge rundt på anmeldelser på nogle andre virksomheder og så er jeg sikker på at dit syn på tingene vil ændre sig smiley


  • #31   14. apr 2011 Jeg siger heller ikke at Speedline er en dårlig virksomhed. Jeg siger bare at jeg vil vædde med at der er 500 tilfredse kunder hos scootershoppen pr 1 utilfreds(vi snakker ikke om en uges forsinkelse, men rigtig dårlig service).

    Hvis man er så sikker på at Scootershoppen skider på sine kunder og bare vil rage penge til sig, så syntes jeg da at man selv skal åbne en butik. For jeg tror at det er pisse svært at få det til at køre og det er da klart at folk som har fået dårlig betjening vil advare andre. Folk som ikke har fået dårlig betjening har bare fået "standart" betjening og det gider de fleste ikke bruge tid på at anmelde.

    Speedline er nok en af de virksomheder som har rigtig god service, men deres priser er også høje nok til at de kan have flere ansatte. Men bare fordi speedline er god, så betyder det ikke at scootershoppen er dårlig.

    Og jo der er massere som stemmer imod scootershoppen fordi de har hørt dårligt om dem. men alle butikker laver fejl. Dårlig service er når man overhovedet ikke kan komme i kontakt med forretningen, ejeren fratager sig alt ansvar, de ikke vil give penge tilbage for defekte vare osv osv. At en vare ikke lige er blevet opdateret på deres hjemmeside gør ikke forretningen til et skod sted og at sige at man er 1 ud af 100 som får service af dem er da latterligt.

    Hvis du er så sikker på at scootershoppen er sendt fra helvet så lad være med at købe derfra. Jeg er tilfreds med butikken, priserne og servicen. Speedline er generelt for dyr. Især når jeg ikke kan se hvorfor speedline er så nævneværdig bedre end Scootershoppen, når scootershoppen tilsyndeladende har flinke, hjælpsomme medarbejdere, som ikke har noget imod at gøre en ekstra indsats for enhver kunde.


  • #32   14. apr 2011 Arsukfjorden 'Itrends.dk' '

    Så du mener at der er lige så mange utilfredse kunder ved scooter-shoppen som der er ved speedline? Tror jeg næppe og jeg vil hellere betale det ekstra og få en god service, end at betale lidt mindre og få en ringe service (fordi det har jeg fået flere gange ved scooter-shoppen). og jeg bestiller heller ikke fra scootershoppen mere. Jeg ligger ikke en øre mere i den butik og jeg kender MANGE der har fået dårlig service der inde, til sammenligning kender jeg ikke en eneste som har fået ringe service ved speedline.


  • #33   14. apr 2011 Jeg sgier ikke at speedline ikke er et bedre sted, men om det er 0,1% chance for at jeg får en dårlig serive eller 0,2% chance er jeg sku ligeglad med hvis jeg kan sapre nogle penge.

    Og jeg har også en eller anden fornemmelse af at dig og dine venner(og dette er som sådan ikke ondt ment eller noget) tror at butikken skovler alting i munden på jer med en guldske. Hvis man vil have god service, så må man sku også opsøge den. Har man travlt, så drop mails og RING til dem. Og ring mange gange hvis de ikke svare. Det er ikke sikkert de nødvendigvis har tid, så giv dem en chance.

    Jeg plejer at sidde og lave noget andet mens jeg ringer, så jeg ikke sidder i en stol i 20min og venter, men måske sidder og ser noget House eller noget. Og hvis leveringstiden er lang er det selvfølgelig skidt, men det er jo ikke sikkert at det er Scootershoppens skyld. De får jo deres ting igennem en leverandør og overholder han ikke deadline, så får scootershoppen skylden, men det er regelt ikke dem der laver fejlen i mange tilfælde.



  • #34   14. apr 2011 Jeg ringer altid, da jeg kun sjældent har tålmodighed til at vente på mails. Men jeg har sku været umenneskeligt uheldig hvis chancen kun er "0,2%" ved scooter-shoppen. For mit vedkommende er det ca 1/10 bestillinger ved dem der er gået galt pga deres hjemmeside ikke fungerer optimalt, hver gang det er gået galt er det fordi de garanterer en levering på 1-3 dage for bestillingsvarer som de ikke kan overholde. Selv de 2 seneste bestillinger er gået galt, der har jeg måtte vente i henholdsvis 1 uge og 2 uger på min bestilling og alligevel fik jeg ikke det hele med. Pengene som skulle være sat retur på kontoen er heller ikke kommet tilbage.

    Min grænse er nået. Jeg gider dem ikke mere og når jeg en gang har fået de tilbageværende penge, så skal jeg aldrig have noget med dem at gøre igen. Det kan ikke passe at man skal sparke dem i røven gang på gang for at opnå nogle resultater.


Kommentér på:
Scooter-Shoppen

Annonce