539 visninger
|
Oprettet:
Scooter-Shoppen {{forumTopicSubject}}
Er Scooter-Shoppen pålidelig, fordi jeg havde tænkt mig og bestille noget derfra imorgen og der står at hvis man bestiller inden kl. 18 sender de det samme dag..
Så vil der være mulighed for at jeg kan få det jeg har bestilt fredag hvis jeg bestiller imorgen?
Skriv evt. også jeres erfaring med at handle ved Scooter-Shoppen.
aug 2008
Følger: 86 Følgere: 86 Scootere: 13 Emner: 122 Svar: 1.906
apr 2008
Følger: 62 Følgere: 65 Scootere: 5 Emner: 362 Svar: 2.078
nov 2006
Følger: 28 Følgere: 29 Scootere: 11 Emner: 149 Svar: 429
så ja de er meget pålidelige..
feb 2009
Følger: 51 Følgere: 52 Scootere: 2 Emner: 662 Svar: 3.423
jul 2007
Følger: 92 Følgere: 91 Scootere: 52 Emner: 553 Svar: 4.890
men vis scooter-shoppen har de ting du mangler så det der du ska bestille de virker os
apr 2008
jun 2007
Følger: 28 Følgere: 27 Scootere: 2 Emner: 79 Svar: 859
dec 2007
Følger: 49 Følgere: 49 Scootere: 5 Emner: 41 Svar: 548
feb 2009
feb 2009
apr 2008
dec 2007
feb 2009
dec 2007
dec 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Scootere: 3 Emner: 102 Svar: 2.081
Jeg har kun gode erfaringer med Scooter-shoppen. Også deres service. Jeg har før lavet aftaler med dem, hvor jeg rent faktisk snakkede med dem i telefonen 1,5 time efter de havde lukket telefonen, så det syntes jeg bestemt er flot.
Jeg har før bestilt kl 17.50. Altså 10 min før de lukker odrene for dagen, og jeg fik mine ting dagen efter. Jeg har nok købt der 6-7 gange og alle gange har tingene kommet som de skulle undtagen en enkelt gang, men det var fordi det var et rest parti, som de ikke havde fået opdateret som udsolgt. Så snart jeg fik dem ti lat vælge varen fra, så sendte de med det samme(selvom kl var langt over 18).
Så jeg kan kun give gode karaktere til Scooter-shoppen og jeg er ikke i tvivl om at chancen for at du får dine vare på fredag fra scootershoppen er lige så stor som fra Speedline.
KGI er jeg derimod en smule mere skeptisk over, men de har fordelen ved at have gratis fragt over 500kr med GLS og GLS er langt smartere end Post Danmark. Scooter-dele er jeg endnu mere skeptisk over og det virker til at det er billige discount dele de har, men prisen er heller ikke særlig høj, så kvalitet og service er også derefter og scooter-dele har ofte en masse reservedele som man ikke kan finde andre steder.
dec 2007
dec 2007
Men mine RMX historier er jo ligegyldige. Scooter-dele har altid sendt til tiden, men som ved alle andre butikker, så vil jeg anbefalde at du bestiller mindst 30min før deres seneste ordre tidspunkt. Bare for at være sikker, for alle butikker kan jo have en ekstra travl dag, så det nytter ikke noget at man bestiller 5 min før sidste udkald og så klager over at det ikke blev sendt da man bestilte. Man skal også være realistisk.
Men som sagt så kan jeg forestille mig at Scooter-dele ligger i bunden angående service, så jeg ville ikke købe dyre tuningsdele derfra, men har de noget som andre butikker ikke har, så ser jeg ikke nogen grund til at man ikke skal købe derfra. Jeg ville dog nok holde mig fra eletroniske ting som CDI box osv. Det er for risikabelt.
aug 2006
Følger: 28 Følgere: 29 Scootere: 1 Emner: 61 Svar: 14.688
dec 2007
feb 2008
Følger: 50 Følgere: 47 Scootere: 5 Emner: 109 Svar: 1.206
aug 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Scootere: 3 Emner: 98 Svar: 1.907
aug 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Scootere: 3 Emner: 98 Svar: 1.907
iPhone ordbog..
dec 2007
Kan kun sige at det er en utrolig god support jeg fik!
Thumps up til dem!
feb 2009
jeg bestilte en helveds masse dele såsom cylinder, karbu, vario osv fra speedline igår kl 15.59 og jeg fik tingene idag!
prøv at bestil så meget fra scootershoppen 1 minut før tid, og se om det er der næste dag.. bare i bestiller så meget i go tid går der mindst 1-2 uger fordi der er 100% en eller flere af tingene de ikke har på lager selvom det står på hjemmesiden. (de er ikke så gode til at opdatere tingene)
dec 2007
aug 2006
Du har været den heldige .. Det sker ca. 1 ud af 100 gange. Jeg har haft for mange problemer med dem og jeg køber ikke fra dem mere. Deres hjemmeside fungerer ikke ordentligt og deres service er generelt for dårlig.
aug 2003
Følger: 119 Følgere: 135 Scootere: 20 Emner: 9 Svar: 716
http://www.trustpilot.dk/review/www.speedline.dk
Siger vist alt.
dec 2007
Det har også meget med ry at gøre. Speedline har et godt ry fordi folk siger de er gode. Scooter shoppen har et dårligere ry, fordi tråde som den her eksistere. Jeg vil vædde med at mange af dem som siger at scootershoppen er noget lort og Speedline er vejen frem, de har rent faktisk aldrig haft en rigtig dårlig oplevelse med scootershoppen.
dec 2007
aug 2006
Hvorfor i alverden skulle folk svine en forretning hvis de ikke har fået en dårlig oplevelse. Jeg synes dine teorier er noget langt ude, jeg anmelder både gode og dårlige virksomheder og kun virksomheder jeg har handlet ved.
Jeg kan ikke se hvorfor andre skal spilde deres tid på at svine nogen som de ikke har haft noget at gøre med.
Tag eventuelt et kig på speedline, inde på trustpilot. Der er mange som er tilfredse og ikke ret mange so er utilfredse. Det vil siges at størstedelen af dem som skriver der inde, rent faktisk er tilfredse og så er din statistik ligesom skudt i sænk. Der er massere som andmelder gode virksomheder. Prøv eventuelt at kigge rundt på anmeldelser på nogle andre virksomheder og så er jeg sikker på at dit syn på tingene vil ændre sig
dec 2007
Hvis man er så sikker på at Scootershoppen skider på sine kunder og bare vil rage penge til sig, så syntes jeg da at man selv skal åbne en butik. For jeg tror at det er pisse svært at få det til at køre og det er da klart at folk som har fået dårlig betjening vil advare andre. Folk som ikke har fået dårlig betjening har bare fået "standart" betjening og det gider de fleste ikke bruge tid på at anmelde.
Speedline er nok en af de virksomheder som har rigtig god service, men deres priser er også høje nok til at de kan have flere ansatte. Men bare fordi speedline er god, så betyder det ikke at scootershoppen er dårlig.
Og jo der er massere som stemmer imod scootershoppen fordi de har hørt dårligt om dem. men alle butikker laver fejl. Dårlig service er når man overhovedet ikke kan komme i kontakt med forretningen, ejeren fratager sig alt ansvar, de ikke vil give penge tilbage for defekte vare osv osv. At en vare ikke lige er blevet opdateret på deres hjemmeside gør ikke forretningen til et skod sted og at sige at man er 1 ud af 100 som får service af dem er da latterligt.
Hvis du er så sikker på at scootershoppen er sendt fra helvet så lad være med at købe derfra. Jeg er tilfreds med butikken, priserne og servicen. Speedline er generelt for dyr. Især når jeg ikke kan se hvorfor speedline er så nævneværdig bedre end Scootershoppen, når scootershoppen tilsyndeladende har flinke, hjælpsomme medarbejdere, som ikke har noget imod at gøre en ekstra indsats for enhver kunde.
aug 2006
Så du mener at der er lige så mange utilfredse kunder ved scooter-shoppen som der er ved speedline? Tror jeg næppe og jeg vil hellere betale det ekstra og få en god service, end at betale lidt mindre og få en ringe service (fordi det har jeg fået flere gange ved scooter-shoppen). og jeg bestiller heller ikke fra scootershoppen mere. Jeg ligger ikke en øre mere i den butik og jeg kender MANGE der har fået dårlig service der inde, til sammenligning kender jeg ikke en eneste som har fået ringe service ved speedline.
dec 2007
Og jeg har også en eller anden fornemmelse af at dig og dine venner(og dette er som sådan ikke ondt ment eller noget) tror at butikken skovler alting i munden på jer med en guldske. Hvis man vil have god service, så må man sku også opsøge den. Har man travlt, så drop mails og RING til dem. Og ring mange gange hvis de ikke svare. Det er ikke sikkert de nødvendigvis har tid, så giv dem en chance.
Jeg plejer at sidde og lave noget andet mens jeg ringer, så jeg ikke sidder i en stol i 20min og venter, men måske sidder og ser noget House eller noget. Og hvis leveringstiden er lang er det selvfølgelig skidt, men det er jo ikke sikkert at det er Scootershoppens skyld. De får jo deres ting igennem en leverandør og overholder han ikke deadline, så får scootershoppen skylden, men det er regelt ikke dem der laver fejlen i mange tilfælde.
aug 2006
Min grænse er nået. Jeg gider dem ikke mere og når jeg en gang har fået de tilbageværende penge, så skal jeg aldrig have noget med dem at gøre igen. Det kan ikke passe at man skal sparke dem i røven gang på gang for at opnå nogle resultater.
Scooter-Shoppen