509 visninger
|
Oprettet:
Pris for min Puch ? {{forumTopicSubject}}
Hej SG.
Har lige renoveret den her Puch Maxi, og synes efter min egen overbevisning at resultatet er blevet meget godt.
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=283423
Men hvor meget kan jeg tillade mig at tage for den ?
I må gerne byde (:
Har dog en mindste pris i hovedet, men det er materialer kun dækkket ind.
sep 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Scootere: 6 Emner: 30 Svar: 403
jun 2004
Følger: 15 Følgere: 14 Scootere: 2 Emner: 73 Svar: 849
apr 2008
Følger: 60 Følgere: 60 Scootere: 15 Emner: 9 Svar: 152
okt 2003
Følger: 30 Følgere: 31 Scootere: 22 Emner: 70 Svar: 369
jun 2004
okt 2003
men derfor får du den aldrig solgt for 3000+
Nu når du er i gang, hvorfor sætter du den så ikke bare tilsalg for 4500kr?
folk vil have en rigtig tunet puch.
eller EN ORIGINAL
okt 2005
Følger: 115 Følgere: 120 Scootere: 9 Emner: 156 Svar: 4.652
Jeg ville personligt ikke engang give 2000 for den maxi der.
okt 2003
enig
jun 2004
Synes der er nogle modsigende elementer i din argumentation
Hvorfor sætte min puch til salg for 4500,- når du ikke mener at den kan blive solgt for 3000+.
Nu skriver du en "rigtig tunet puch", hvad er din opfattelse af en rigtigt tunet puch?
Jeg mener godt jeg kan tillade mig at tage 4000
begrundelse: Alt på motoren er nyt, og for 4000 kr får du en maskine, som bare kan blive ved med at køre på daglig basis. Hvis du vil tune den har du en kanon platform, da alle lejer, pakninger og olie er skiftet.
Med tun sæt - 4800
Begrundelse: charmen går lidt af den, men du får samtidig en lyn hurtig Puch, som bliver perfekt indstillet og kan rende de 80 km i timen, dog skal man have en størrere teknisk indsigt, da man skal kunne skille ad og samle de forskellige komponenter, da det kræver vedligeholdelse og udskiftning, fordi dele på en tunet knallert/scooter bliver hurtigere slidt end det originale.
, for puchen som den står nu og med 7,5 hk tunsæt 4400.
okt 2003
En rigtig tunet puch : http://www.scootergalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1033760
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=223063
jun 2004
Det var da en dejlig frisk kommentar at komme med?
Hvor ser du spraymaling henne på de her billeder ?
Hvor er det du mener at der er tale om "gøjl" ?
Hvis du udskifter lejer, pakninger, olie i motoeren, og du udskifter de slidte originale dele med nye, hvoi mener du så ordet skamfere kan passe ind i contekst ?
ALT på denne puch er blevet slebet ned, grundet og malet(IKKE med spray).
Kan udlede udfra din kommentar at hvis du skal renovere noget, så kan du kun benytte dig af producentens original farver, og hvis du bevæger dig udenfor disse parametre vil du mene der er tale om skamfering fremfor renovering?
jun 2004
Det er hyppig forsvarsmekanisme at benytte sig af, når man ikke selv har formuleret sig klart, og dermed bare påråbe sig et af den danske humors mest benyttede udtryksformer.
Selvfølgelig er jeg ude efter en subjektiv analyse af mit arbejde, og det er helt fint du kommer med din eget bud på prisen, men er det så for meget forlangt at du kan komme med noget konstruktiv kritik, og forklarer mig hvad der er i dine øjne er galt med denne Puch, istedet for at komme med et "ironisk" svar, da jeg ikke kan bruge dette til noget.
okt 2003
Hvorfor er det overhovedet at du sidder og diskutere det med os??
sæt da din "skønne/flotte" (bemærk ironi) puch maxi tilsalg tíl LANGT over 4000kr
for det er den jo værd (i dit hovede)
Kan ikke helt se problemet, nu har du lavet en masse emner med netop din puch´s værdi, og ingen mener den er lige så meget værd, som dig selv.. men nu når du sikkert har ret, kan jeg ikke forstå hvorfor du ikke smider den tilsalg.. så kan folk jo byde på den??
selvom mange puch maxi´er er dyre, er det jo ikke sikkert de bliver solgt til prisen..
men held og lykke med salget
jun 2004
Har jeg oprettet mange emner omkring min Puchs værdi?
Hvor er det du ser dem henne?
Det er også dejligt at sidde og diskutere med en som ingengang magter at kende forskellen på kort tillægsform og nutids "r".
Jeg har aldrig bedt om over 4000 kr for min Puch Maxi, som den står nu, så igen ser jeg væsentlige huller i din argumentation.
Jeg starter med at få nogle gode svar tilbage, men uheldigvis så begynder en KROGH og dig at begynde med jeres håbløse postulater.
Du vil endda lige slutte af med et sidste ord, det er utroligt at nutidens ungdom(vil gætte på du ikke er en dag over 16 år, og ikke har forstand på noget af dette udover bare at slynge påstande ud i luften som gavner din egen forslåede selvtillid) lider af denne selvhævdende adfærd.
Pris for min Puch ?