{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
409 visninger | Oprettet:

Et par spørgsmål ang. indstilling {{forumTopicSubject}}

Ja nu er det jo snart 4 år siden jeg sidst skruede i scooter så kan fanme ikke huske ret meget ;P

Men sagen er denne.. Jeg købte en SSM til min kæreste og har 'tunet' den en lille smule for hende. Den kørte forøvrigt kun 20 af en eller anden grund :S

Den er stort set standard dog med følgende ændringer:
* - Begrænsninger selvf. taget.
* - 17,5mm Dellorto karburator med 108 dyse (mest af alt fordi std. var kneppet og den er dyr!)
* - TurboKit udstødning
* - TopPerformance 22% Trykfjeder
* - 4,5 grams ruller.
* - Resten er standard

Med denne opsætning kører den faktisk rigtig godt.. Tager ved med det samme og har jævnt optræk op til 70 km/t. Der er dog et par ting jeg er lidt i tvivl om.

1. Jeg kører pt. med standard tændrøret og er det nu også nok eller skal jeg have fat i et andet ? Det er forøvrigt et Bosch tændrør så skal under alle omstændigheder have fat i et nyt.

2. Dyse 108, ja det er fanme meget synes jeg.. Der sad en 92 i og kan faktisk ikke mærke forskel på den også 108 dysen. Tændrøret har jeg dog ikke tjekket med 92 dysen, men med 108 dysen har det en sort farve på den ene side og cocio brun på den anden side. Så er sq lidt i tvivl her. Den kører jo som den skal, ingen 4 takten eller noget som helst.. Trækker helt rent!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et par spørgsmål ang. indstilling
Kommentér på:
Et par spørgsmål ang. indstilling

Annonce