{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

jacob d
jacob d
Følger: 1 Emner: 23 Svar: 20

Ansvars forsikring {{forumTopicSubject}}

Hep smiley

Jeg har en pgo hot 50. og der er selvfølgelig forsikringer på den. Hvad sker der hvis jeg låner den ud til knægten og der sker en ulykke ??? han har får først sit knallertkort om 1 måned. dækker min forsikringen så ikke på ham selv eller modparten hvis der sker noget ???? MVH jacob

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ansvars forsikring
  • #1   30. apr 2011 den dækker ikke en skid smiley der er en måned til lad knægten vente. jeg står i samme dilemma med den gamle. jeg fylder 9 juni. har spurgte om jeg måtte køre men svaret er nej du må vente. og det forstår jeg da jeg ikke vil have min far eventuelt kunne komme til at hænge på gæld i meget lang tid! så lad ham vente. OBS hvis knallerten er ulovlig dækker forsikringen heller ikke bare du er opmærksom på det.

• #2   30. apr 2011 Men ros skal du have fordi du spørger herinde og har en bruger herinde og ikke er ligeglad med din søn. STOR ros til dig!

• jacob d
    jacob d Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 23 Svar: 20
    #3   30. apr 2011 tak for svar smiley

Skal lige have det hele med, forsikringen dækker den heller ikke på mig hvis der sker noget ??? PGOèn er ikke helt lovlig... begrænsningerne er fjernet

• #4   30. apr 2011 hvis den kære mere end de tilladte altså der hvor de må tage den dækker den ikke om det så er dig, din far, din søn, din søster eller din ven. bare eksempler smiley den dækker overhoved ikke hvis den er ulovlig. kan godt være de dækker så de får deres penge men så kommer i bare til at skyle penge til forsikringselskabet. så den dækker ikke nej.

hvis knallerten er lovlig dækker forsikringen jo selvfølgelig smiley MEN kun hvis den bliver kørt af en over 16 med knallerkørekort.

• #5   30. apr 2011 Jo ansvarsforsikringen dækker, både for dig og din søn, hvis du læser dine forsikringsbetingelser vil du se at de dækker med mindre du laver en "uagtsom handling, der kan betegnes som grov hensynsløs", dvs kør efter forholdene og lad være med at køre spritkørsel, så dækker den uanset hvor gammel du er og hvor hurtigt scooteren kan køre.

• #6   30. apr 2011 Jeg synes for i øvrigt at det er skræmmende at så mange mennesker ingen gang har læst deres forsikringsbetingelser, men stadig vil forsøge at vejlede andre om hvordan det forholder sig.

• #7   30. apr 2011 Simon. de dækker nok skaden men du får selv lov til at betale til forsikringselskabet som jeg skrev ovenover. det er utroligt at du kan udtale dig uden at du har prøvet det ? smiley

• #8   30. apr 2011 Citat "det er utroligt at du kan udtale dig uden at du har prøvet det ?" Det står sort på hvidt i forsikringsbetingelserne hvornår de kan kræve regres og det er betingelser der skal være ens for alle forsikringsselskaber, så det kan jeg sagtens udtale mig om, uden at have kørt nogen eller noget ned på en tunet scooter.

• #9   30. apr 2011 men somsagt dækker de skaden til de andre personer men kommer og kræver penge af dig bagefter.. det er forsøgt af nogle venner smiley

• #10   30. apr 2011 Det er sjovt når det strider mod forsikringsselskabets betingelser, så enten har dine venner kørt hensynsløst eller også har forsikringsselskabet tørret den af dem på dem(det er så der man går i retten).

Kommentér på:
Ansvars forsikring

Annonce