{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EFTERLYSNING....
  • #1   10. maj 2011 var det en ide at fortælee hvor og hvornår ? smiley

• #2   10. maj 2011 omfg

EFTERLYSES....

Knallert sidst set hos T-hansen i Roskilde.. hvor den var under under rep af af deres mekaniker.

T-hansen har INTET at gøre med denne sag, da denne mekaniker udførte arbejdet i sin fritid, og knallerten aldrig var indleveret hos t-hansen, blot bragt dertil af mekanikeren, for at lette arbejdet.

reg nr. HN 515.

Der betales stadig forsikring på knallerten selvom, det er snart 2½år siden jeg sidst så den.

DUSØR GIVES ... for fremskaffelse af knallerten.

vil det sige at det er over 2 år siden og så skrive du det nu ?

• futte 7
    futte 7 Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   10. maj 2011 Niller.. jeg har først fornygeligt fundet frem til manden som stjal den, og fået afvide at han ikke havde den mere.

• #4   10. maj 2011 har du ikke fået noget afvide om hvorfor han ikke har den mere osv hvis du vil have os på sg til at hjælpe må du jo komme med al den info som du har

• #5   10. maj 2011 Kan godt se det er nederen at den er blevet taget osv. Men hvorfor ikke bare afmelde den smiley Ved godt at politiet siger du ikke har ret til at få den hvis de finder den osv, det er bare lort de siger smiley Er du sidst registrerede ejer af den, og har du meldt den stjålet, er det fuldstændigt ligemeget om der er forsikring på den eller ej.

Men. Det en knallert der er 3-4000kr værd. Du har snart betalt halvdelen af knallertens værdi i forsikring, uden at rent faktisk have haft knallerten.

• futte 7
    futte 7 Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   10. maj 2011 Jeg afleverede knallteren til en ven i Herfølge.. vi havde kendt hinanden i 14år på det tidspunkt... han var arbejdsløs men roede med knallerter i fritiden...

Det var ikke noget problem.. koplingen skulle skiftes.. det ville max tage 1månede eller 2.. så var jeg på hjul igen...

14 dage efter fik han arbejde i t-hansen i Hundige, som mekaniker... HAN vælger så at tage knallerten med på værkstedet, for der havde han det rigtige værktøj og kunne lave den efter lukketid....

Fint nok...
    (billedet er taget efter at den havde stået i baglokalet i butiken i Hundige i 3mdr.)

nu havde han jo arbejde og familie så det tog alt hans fritid.. og jeg havde jo bil, så MANGLEDE den ikke lige... men savnede den alligevel.

Jeg spørger til den hver gang jeg kommer forbi butikken...
    Uha så manglede der kun lige den del.... og næste gang var det en anden del han manglede...

Han bliver forflyttet til T-hansen i Roskilde og han tager knallerten med.

(en bruger på Bilgallerriet har arbejdet der samtidige og husker godt at den stod der.)

Pludselig forsvinder manden som dug for solen...i 2 år er der ingen af "det gamle slæng" som aner hvor manden er...

indtil han fornygeligt dukker op på forsiden af "ude og hjemme"...og det viser sig at han bor i udkanten af køge...

jeg får kontakt gemmen en fælles ven.. og får det svar at knallerten er væk.. og at manden ikke ønsker kontakt igen.

jeg ringer til politiet og vil efterlyse knallerten.. indtil DA havde den jo ikke været stjålet... jeg havde blot ikke haft kontakt med manden som jeg troede havde den....

men politiet i køge, gider ikke engang tage imod min anmeldelse, for de mente at det var min egen skyld når jeg ikke havde forsøgt at finde den i 2 år...
    Men de kan dog oplyse mig om, at HVIS den skulle dukke op, HVIS jeg skulle være heldig at finde den... har jeg ingen ret til den, hvis jeg afmelder den.

Kommentér på:
EFTERLYSNING....

Annonce