349 visninger
|
Oprettet:
Standard Rmx startproblem {{forumTopicSubject}}
Hej drenge
Jeg har købt mig en dejlig rmx, som desværre ikke kører lige nu. Den er helt standard, også med plumper (ind til videre) men den kan simpelthen ikke starte, jeg har haft karburatoren helt af og skilt den ad og renset den, og den starter stadig ikke. Tændrøret er fint og virker men det er bare ikke vådt for enden på den lille tip der stikker ud, som det ellers skal være..
Håber i kan hjælpe
dec 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Scootere: 3 Emner: 102 Svar: 2.081
Har du prøvet at trække den igang? Og at løb 100-200m med den. Min gamle RMX løb jeg engang i 30min med før den startede(det var før jeg indstillede den med en kaburator der virkede), men når den så var igang og varm, så kørte den da nogenlunde.
dec 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 3 Emner: 52 Svar: 300
dec 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Scootere: 3 Emner: 102 Svar: 2.081
Men der er et hav af ting der kan være galt. Falsk luft, tænding står forkert, kaburatoren står forkert(har du tjekket dyse, nål osv?). Det er dog underligt at tændrøret ikke er bliver vådt.
Som sagt ville jeg kigge på membranen og når du så alligevel har cylinderen af, så kig på cylinder/stempel/topstykke og sæt evt nye stempelringe i(Selv hvis det ikke er problemet, så er det altid en god ide).
Standard Rmx startproblem