{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

Ny cdi. {{forumTopicSubject}}

har sådan en fin apollo 36 .. der kan man installere hastigheden .. - det er gået super i et halvt år. hvor den efter et service for 3 uger siden gik i stykker.. - idag fik jeg så en ny og den skruede jeg på stort set inden jeg satte den på, nu kører den så 25 km/t. - hvis jeg er heldig.
- nogen der kan svare mig på hvad fanden der er sket? og nej. jeg har skruet den rigtige vej.

også en anden ting. efter service kører jeg et andet sted hen for at få en alarm sat på selve gearmaskinen, og da finder de ud af at det hele sidder fuldstændig løst på den motor osv.. - efter under en uge fra service. så kørte jeg ud med den fordi den havde nogle fejl ved ledningssystemet .. så får jeg set hvad de har lavet på den på et stykke papir der står de har arbejdet 6,5 timer på den, jeg har fået et skjold og en karburator fordi mekanikeren ødelagde svømmeren. < hvilket jeg OGSÅ skal betale for! hvad vil i gøre ved det? jeg har brokket mig fire gange omkring det nu.. det skal lige siges at de er meget sjusket med det de laver ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny cdi.
  • #1   25. jun 2011 Jamen altså der er jo garanti et hvis stykke tid på arbejde der er udført hos mekaniker. Sådan er det da ihvertfald med bil! smiley

  • #2   25. jun 2011 det er det også med knallert - helt sikkert :-). de vil bare ikke selv stå ved fejlen. jeg har bedt dem flere gange om at smører mine bremser op og stramme forbremsen men nej, det har de heller ikke gjort. hvilket SKAL være med i service ..
    og jeg aner ikke hvad fanden jeg skal gøre, de tager røven på mig uden jeg kan gøre noget ved det ..


  • #3   25. jun 2011 Gå til forbrugerklagenævnet , og ja jeg ved godt at det er et motoriseret køretøj, MEN sagen er , at ligemeget hvilken vare man køber så skal den være iorden. hvis du f.eks. bestiller en massage, får den, og er utilfreds, så er de faktisk forpligtet til at give pengene tilbage, ligemeget om det er et fysisk produkt, eller et fysisk stykke arbejde der er udført.

    ergo, ville jeg gå til forbrugerklagenævnet og indlægge en klage på det sted.
    ved at det er sådan fra et DANSK program jeg så for ikke så lang tid siden, de fortalte at det retsmæssigt er sådan at man kan klage ligemeget om du har været til fodpleje eller har købt en istykker telefon f.eks.


    (link fjernet)


  • #4   25. jun 2011 problemet er bare, at de ved den har været tunet smiley



  • #5   25. jun 2011 det har intet at sige. du kan tune den alt det du vil, den er stadig lovlig så længe du ikke kører på den. ergo selvom de har pillet ved en tunet scooter er det en LOVLIG vare.

    du kan have 20 voldtunede scootere stående lovligt. så snart du kører på den er den selvfølgelig ulovlig, men de har intet bevis på at du kører rundt på den, ergo er du stadig i din fulde ret til at gå til folkeklagenævnet. smiley


Kommentér på:
Ny cdi.

Annonce