419 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "LC yder bedre"
Athena Racing ac vs. Tp Due lc?
Hey, JEg overvejer at bygge min space om til lc så ville lige høre om den vil yde bedre med tp due, end med min athena Racing! Spørgsmålet er: Hvilken Cylinder yder bedst? Athena Racing 47,6 mm a...
Hey, JEg overvejer at bygge min space om til lc så ville lige høre om den vil yde bedre med tp due, end med min athena Racing! Spørgsmålet er: Hvilken Cylinder yder bedst? Athena Racing 47,6 mm a...
Skrevet af: Anders A. Rasmussen ! - 16. nov 2007
Evo eller Metrakit Pro ?
Hey alle sammen. Jeg har tænkt mig at købe en til jog og lave den i stand og der efter skal der det vilde tun på. (LC) Jeg ved bare ikke helt om jeg skal købe Metrakit Krumtap 12ø Pro og Metraki...
Hey alle sammen. Jeg har tænkt mig at købe en til jog og lave den i stand og der efter skal der det vilde tun på. (LC) Jeg ved bare ikke helt om jeg skal købe Metrakit Krumtap 12ø Pro og Metraki...
Skrevet af: - cCc - - 14. mar 2004
Spar penge på din forsikring
jan 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Scootere: 3 Emner: 70 Svar: 624
jan 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 2 Emner: 2 Svar: 31
apr 2005
Følgere: 123 Scootere: 8 Svar: 426
om den er ac eller lc så skal den da være varm først før den trækker godt, det gør alle mine da, og det er vidt forskellige opsætninger, om den er standard, eller sport/racing opsætning, eller hyperracing(Teamspeed)
men vil ikke sige at en lc yder bedre, hvis det er samme kit går det da rimelig ens
maj 2009
Følger: 25 Følgere: 27 Scootere: 2 Emner: 173 Svar: 729
apr 2005
Følgere: 123 Scootere: 8 Svar: 426
Ja det er rigtigt
maj 2009
Følger: 25 Følgere: 27 Scootere: 2 Emner: 173 Svar: 729
eller 2fst4race osv?
jul 2008
Følger: 45 Følgere: 47 Scootere: 7 Emner: 88 Svar: 1.229
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 43 Scootere: 7 Emner: 237 Svar: 9.040
det er løgn i begge tilfælde har luftens tempratur en indspilning da en køler også bliver kølet af vind modstanden. grunden til den bedre køling er arialet af køler enheden. dvs du kan faktis nemt få en ac til at yde bedre en LC dette kræver bare ekstrem køling.
da jeg kørte road race ekspirteret jeg lidt med køler midler. fremstillet af mig selv alt fra kontroleret nitroglyserin til flydende kvælstof (den skulle jo prøves) kvælstof er bare så pisse svær at kontrolere + at i længden holder systemet til den ekstreme køling
LC yder bedre end AC