{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.429 visninger | Oprettet:

Dækken, tanklås og batteri til Generic Trigger ? {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg står og skal have skaffet et dækken, en benzintanklås, og et Yuasa batteri til min Generic Trigger..

Jeg er ikke vild med at handle hos Thansen - de sælger meget bras..

HVOR vil i anbefale mig at købe det ovenstående ? jeg har ikke noget imod at handle på nettet, men foretrækker dog at stå med tingene i hånden inden jeg handler ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle Ikea sofa 800 kr.
  • motorsav vil ikke starte 700 kr.
  • Skiftning af tilkalket ballofix 700 kr.
  • Udskiftning af bilbatteri hjemme 1.400 kr.
  • Drilling work for hanging curtains-3 windows 600 kr.
  • Montering af 4 lamper og en lysekrone 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dækken, tanklås og batteri til Generic Trigger ?
  • #1   7. sep 2011 alle t-hansens dele er lort, altså dem de selv får fremstillet. de mærker de ellers sælger, er jo ikke lort bare fordi det bliver solgt i thansen, man kan købe castrol olie i thansen f.eks, det gør jo ikke olien dårligere smiley så bare sørg for at du køber dele som thansen ikke selv har fået fremstillet, and you'll be good.

ellers prøv kgi.dk de har meget.

• #2   7. sep 2011 Har opdaget KGI.DK i går aftes, det ser fedt ud mange af deres dele og sådan, og så forhandler de også Yuasa batterier.. Jeg skal ha' Yuasa, det er bare det bedste. Exide er også gode, men jeg ved ikke - er det lige så godt til en knallert ?

• #3   7. sep 2011 ja KGI.dk har meget, og billigt smiley men altså, nu snakker vi jo om et batteri. så vil ikke tro at forskellen er så stor, og spændingen er den samme så om du køber et billigt batteri eller et dyrt, taber du jo ingen effekt, hvilket også ville være mærkeligt. ville mene det ligegyldigt med kvalitet på scooterbatterier, da det ingen relevans har mht. levelængde. sålænge man behandler dem ordentligt og lader dem op i ny og næ, evt noget nyt batteri syre (kan fyldes op ved automekanikere etc.) så kan de sgu holde i årevis, om det kvalitet eller ej. har da et 16 år gammelt batteri liggende til min mors scooter, som stadig virker, og det ikke et specielt dyrt mærke. så ville sige det er hip som hap, men jo Exide er også et rigtig godt mærke.

• #4   7. sep 2011 med at skifte batterisyre mener jeg en gang i året eller 2 smiley

Kommentér på:
Dækken, tanklås og batteri til Generic Trigger ?

Annonce