Ciao Problemer {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har en ciao som er meget underlig. da jeg fik den manglede der tændrør så self satte jeg et på men jeg brugte et tilfældigt tændrør fra en bådemotor det blev kun spændt med hånden da jeg havde glemt værktøjet hos en kammerat. Den kørte fint med det indtil nogle dage efter. Jeg satte et B7HS tændrør på og spændte det med tændrørsnøgle det kørte også fint til nogle dage efter. Så startede den ikke pga smadret gevind i topstykke (tror jeg) pga når jeg køre siger den somom der bliver trykket luft ud nede fra gevindet ved tændrøret . Så her idag købte jeg et nyt tændrør det der faktisk passede til en ciao (efter Thansens mening) B5HS og da gad den heller ikke at starte så satte jeg et cigaret filter ned i luftfilteret og efter nogle gange startede den. Jeg skulle kun løbe 1 meter med den og jeg havde choker på. Så jeg lod den varme lidt op self og jeg satte den af choker og kørte. Optrækket var utroligt langsomt og den sagde de der luft lyde nede fra tændrøret somom det hoppede ud og så startede den ikke igen. Hjælp mig pls det er virkelig irriterende. Tak
feb 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Scootere: 12 Emner: 123 Svar: 3.951
apr 2008
Følger: 62 Følgere: 65 Scootere: 5 Emner: 362 Svar: 2.078
apr 2008
Følger: 74 Følgere: 77 Scootere: 22 Emner: 115 Svar: 1.275
Ciao Problemer