{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
462 visninger | Oprettet:

GPS lokalisering hjælp!? {{forumTopicSubject}}

jeg er blevet rullet for 1 knallert og set skal absolut ikke ske igen. idag (1 dag på skolen) tiltrak min SSM lidt for meget opmærksomhed.... først et par perkere (typisk) der skulle se lidt nærmere på den. og på vejen hjem kommer der så to på knallert imod mig og vender derefter om og følger efter. heldigvis var deres (sikkert stjålede) stalker ikke hurtig nok og jeg slap væk. men mit spørgsmål er om det er muligt at få en form for chip indopereret i sin knallert så den kan spores via gps eller lign. jeg vil så nødigt miste den medmindre jeg selv vælger det. og jeg tør bogstaveligt talt ikke køre i skole på den og lig pt har jeg ingen anden transport. så det ville være fedt. hvis man skulle få den stjålet eller blev rullet en gang til at jeg kan finde den igen hurtigst muligt med hjælp fra politiet ved at kunne spore den over en gps (eller lign) nogen der ved om det kan lade sig gøre eller ej?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GPS lokalisering hjælp!?
  • #1   17. okt 2011 Sikke da en negativ attitude du har til andre folk i samfundet?
    Hvorfor er det typisk perkere?
    Hvorfor var deres stalker sikkert stjålet?

Men jo, du kan få sådan en gps sender på, mener de kan købes på kgi.dk.

• #2   17. okt 2011 http://www.spygearco.com/gps-tracking-devices.htm

http://www.trippletrack.dk/

http://www.safetrack.dk/

normalt er det noget man tager abonnement på , så den kan spores på en hjemmeside, osv. da de plejer at bruges i biler.

(hvad med evt en kæde også lænk den fast til en pæl?)

• #4   17. okt 2011 jeg er på ingen måde negativ. jeg kender de typer der kørte efter mig idag. jeg er blevet rullet flere gange kun af indvandrere. og jeg siger på ingen måde at det er alle der sådan. men jeg taler af egen erfaring med dem. jeg har mistet min tålmodighed mht til indvandrere og jeg undgår dem så vidt muligt. men det er ikke det der er sagen. sagen er at jeg ikke føler mig tryg i mit eget hjemland og jeg tør ikke længere lade mine cykler/knallerter stå uden opsyn om de så er låst. knallerten står låst fast til min vens hot 50 som har alarm. de bliver låst sammen med to kædelåse. og bare idag gik alarmen 2 gange efter de første indvandrere havde kommet og kigget på den og spurgt ind til den mht hvad der sad på af tun og hvad jeg havde givet for den osv. og de to typer der kørte efter er ikke den type der gider at bruge penge på en knallert. de stjæler/ruller dem fra andre. selvfølgelig er chancen der for at den var ærlig den stalker men det er også ligemeget. sagen er at de jagtede mig efter de begge så min knallert som du ikke ser hver dag i det kvarter eller for den sags skyld mange andre steder. og de pegede osv osv og satte efter mig i det sekund jeg passerede dem. jeg føler ikke at jeg kan køre i skole uden at skulle være bange for at blive rullet igen. eller at den bliver stjålet/nogen forsøger at stjæle den eller at der bliver udøvet hærværk i agrresion over at de ikke kan stjæle den. skulle det ske vil jeg gøre rigtigt meget for at få den igen eller for fat i de skyldig og det er her den GPS/chip ting jeg snakker om kommer ind i billedet. tak for hjælpen smiley

• #6   17. okt 2011 Bille - rullet ?

har du fået en scooter/knallert mens du sad på den eller sådan ?? hehe

og forstår UDEMÆRKET din fustration, især over for ¨indvandrere¨ men jeg ville købe noget gps og så et simkort i og så ellers , som du gør, låse den til en med alarm og måske selv sætte lås på.. en med RIGTIG RIGTIG høj tone.. hehe

• #7   17. okt 2011 jeg holdt for rødt på nørrebro på min gamle neos. som kommer der en perker og kort sagt truer sig til knallerten og nøglerne med en kniv han satte op til mine ribben. og det gør det ikke meget federe at jeg går i skole på nørrebro og at jeg oplever det som jeg har oplevet idag først fucking skoledag. man kan bare ikke færde sig trygt og sikkert i NV hvis man har noget specilet. ikke at jeg skal gøre min SSM bedre end alle andre knallerter men det er altså ikke en knallert du ser hver dag. langt fra! og folk de glor altså når du kommer drønende på den. faktisk så meget at det næsten ikke er fedt længere....

• #8   17. okt 2011 vi låser dem sammen med 2 låse i hjulene og sætter alarm på. men hvis han er syg har jeg kun 1 kædelås. og den skole er altså fyldt med al verdens værktøj som er nemt tilgængeligt...

• #9   17. okt 2011 de skal bare skride ud af landet de fucking perkere!! !

• #10   17. okt 2011 Mads s - såså, rolig nu, den debat skal vi ikke ud i vel,? vi ved jo godt alle sammen at VI vil have dem ud smiley

nej, spøg til side, så forstår jeg dig godt, og var det mig som var blevet truet fra en knallert ville jeg også være pænt pissed, men der er nu andre grunde til jeg heller ikke bryder mig om dem.. Bla. gaderøveri og gentagende sammenstød med personen, som syntes det var sjovt at provokere mig lige indtil min lunte brændte af. hehe

men alarm og sporing er mit bedste bud, og så ellers sig fra, sig de skal lade den være i fred, for hun er meget fin på den, så hun vil ikke over begloes smiley

• #11   17. okt 2011 er fuldt ud enig med mads! de har på ingen måde vidst sig til nytte eller vidst at de kan noget som vi danskere ikke selv kan. men jeg må købe sådan en gps ting der også håbe på det bedste. har også en knallert der lige skal ha renset motoren og pilles lidt ved også samles igen. og den er der ingen der gider at stjæle for den er ikke det værd smiley så den bliver nørrebro/ghetto/skole knallert smiley

• #12   17. okt 2011 det enste de kan bruges til er at lave PIZZA smiley hvis de ikk kan det ka de bare skride af helvede til!!!

• #13   17. okt 2011 hehe helt sikkert bille... sådan tænkte jeg også med min sting, lige indtil jeg snakkede med folk, og de sagde at knallerterne stjæler polakkerne og de gamle sutter. haha

• #14   17. okt 2011 når jeg siger indvandrere mener jeg nu alle der ikke er af dansk afstamning. en polak er lige så meget indvandre som en muslim eller en amerikaner smiley og en helt anden ting er at pizza er italiensk så vi skal importere nogle italienere der kan lave ordentlige pizzaer. jeg vil fandme gerne opgive alle de der schawarma bare osv til gengæld for nogle flere pølsevogne eller danske grille hvor du kan få stægt flæsk med katovler og persillesovs eller en god gammeldavs fiskefilet! men generelt har de fleste af dem bare den tilden at de skal lave alt det lort som de nu engang gør. lav crime i jeres eget land og lad os danskere lave crime i vores land. ved godt at crime er crime men jeg ser hellere at min knallert bliver stjålet af en dasnker end en indvandrer. for det er nu engang VORES jord de betræder og bor på. så skal de også vide at her gælder der et regelsæt som de skal følge. ved godt det lyder hul i hovedet men det er nu engnag min mening og jeg finder en stor logik i at hvis nogen skal ødelægge danmark så skal det være en dansker der gør det. jeg spadsere heller ikke ind i et andet land og tror at jeg kan opfører mig som hjemme i DK. du skider heller ikke på gulvet hjemme hos dine venner. det kan du gøre derhjemme i dit eget hus! men det kan de ikke fatte og derfor skal de ud hvis de ikke kan opføre sig ordentligt. det er fint hvis de flygter fra en krig. så har de ikke noget valg. men så skal de fandme også rejse hjem igen når den krig er overstået! få en uddannelse her i dk. tjen nogle penge og tage hjem til dig selv og gør dit eget land til et bedre land at bo i så vi dansker kan koncentrere vores skattepenge/bistand/pension/og anden hjælp til det det danske folk. det er min holdning og jeg kan godt se at den måske ikke lyder fair i jeres øjne men sådan er min logik bare. smiley

• #15   17. okt 2011 Bille - ja haha... altså jeg ville da også hellere have en dansker stjal min knalli end en indvandrer, for finder du en dansk tyv på din knallert, har man lov til at give personen en gang ordenlig bøllebank mand mod mand og så er den bare lsut der, ikke noget med erstatning, anmeldelse eller andet åndssvagt.

en indvandre kan du jo dårligt tillade dig at hentyde har stjålet din knallert før fætter guf og ali mohammed og ALLE hans fætre står der .. hehe

• #16   17. okt 2011 præcis. de fucking rotter kan ikke klare sig selv. og kan fætter ali osv ikke komme stikker de bare en ned. der er ingen værdighed i at bruge våben som angreb! kun til selvforsvar og hvis du ikke kan undgå det til selvtægt (efter polisen har kommet med deres sædvanlige bortforklaringer om at de mangler bevis for dit og dat) jeg stod og så ned ad en sidegade på netop de 2 personer der havde rullet mig for min neos (den ene brugte kniven og den anden hentede hans cykel som han kom på) jeg kunne tydeligt se at det var dem jeg sagde det til panserne men de gjorde absolut ikke en skid ved. finder jeg ud af hvem de er kommer den igen på ægte vikinge manér.... de bliver kølhalet i øresund hvis jeg får fat i dem smiley

• #17   17. okt 2011 bille - Hehe , ja, en fin omgang tæsk er hvad de mindst fortjener hehe

Kommentér på:
GPS lokalisering hjælp!?

Annonce