1.887 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Midlertidig registreringsattest? Midlertidig registreringsattest?

Hej.
Jeg skal ud og købe en scooter i denne uge.

Ham jeg skal købe af siger han har fået sendt et stykke papir fra skat som fungere som en reg. attest men at skat ikke vil sende en ny reg. attest da den kun skal bruges til videresalg.

Kan det være rigtigt og at jeg godt kan bruge den så kaldte "papir" til at omregistrerer scooteren til mig?

Og hvordan er det nu lige det forgår med forsikring skift og omregistrerer helt præcist? smiley

På forhånd TAK! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Midlertidig registreringsattest?
  • #1   14. nov 2011 Du smutter ned til SKAT og får en blanket på omregistrering af motorkørertøjer. Og så smider du dine initialer på den, og får den skrevet i dit navn. Og det samme gør du mht. forsikring.

• #2   15. nov 2011 De plejer at skulle have den rigtige reg att for at ville omrigistrerer noget.

• #3   15. nov 2011 den lyder tynd, jeg vil også mene der skal en rigtig reg attest til men er da ikke sikker, du skal også have et forsikrings bevis med på motor kontoret , den får du bare ved at ringe til dem og de sender den til dig, der bliver ikke tegnet nogen egentlig forsikring før den så bliver omregistreret til dig.

hvis han er ærlig så tager han med dig på motorkontor og i omregistrere sammen nu da der ikke er en rigtig reg attest...

Kommentér på:
Midlertidig registreringsattest?

Annonce