499 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Hurtig hjælp folkens.. Gilera Stalker.. Hurtig hjælp folkens.. Gilera Stalker..

Hej, jeg har min stalker her som tager fucking sinsygt mange omdrejninger.. og ka ikke rigtig regne ud hvorfor..
- jeg kom kørende en dag, havde lige sat helt ny variator i, den kørte pisse godt, men lige pludselig sagde det bare Grfrrrgfwd og så havde de 3 gummidutter der sidder rundt i bagpladen på variatoren rykket sig af, og rullerne var faldt ud, havde ikke tænkt over de var faldt ud så kørte jo bare hjem med det.. skilte det ad og fandt rullerne spredt i blokken, men kunne ikke finde de 3 gummidutter.. så samlet det hele igen, samme ruller og det hele, som det var før, dog uden de 3 gummidutter da min kammerat sagde man sagtens kunne køre uden dem, men efter det er sket har den taget sygo mange omdrejnonger.. prøvet og skifte til 4.5g ruller, virket heller ikke, skiftet så til 7.5g det tungeste jeg havde, og det gjorde heller ike den mindste forskel.. sååå, guys.. what to do? hvad er problemet..
- Skal man ha de 3 gummi nogen i?
- Og er vi ikke enige om at kobling burde give sig, altså skubbe remmen op og ned eller hvad man siger, når man køre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spots 400 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.
  • Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Fix electricity issue 1.000 kr.
  • Samling og montering af garderobeskab 1.191 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hurtig hjælp folkens.. Gilera Stalker..
Kommentér på:
Hurtig hjælp folkens.. Gilera Stalker..

Annonce