4 takt motor {{forumTopicSubject}}
hej alle sammen på sg.
jeg har mega meget brug for jeres hjælp .
det drejer sig om en standart skyteam dax den har kørt 42 km .og ca 3 år gammel
problemet er at den vil kun køre og starte med chokker . jeg fik lidt hjælp fra en butik på sjælland der mente at der skulle en anden dyse i kaburatoren jeg købte en dyse men det hjalp ikke . den køre stadig a.h. til den går ud og vil ikke starte, når den starter tøffer den afsted . jeg ved ikke hvad jeg skal stille op med den for at få den til at køre som den skal. jeg har fjernet de begrænsninger der sidder i den og sat et andet luftfilter på.og en dyse 72 . kom frisk med jeres ider til hvad der kan laves på den så den kan komme ud at køre.
jan 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1 Emner: 3 Svar: 9
det er måske muligt. jeg kan ikke lige huske om det var en 60 der sad i den fra ny og nu 72 . men jeg vil da prøve med en støre har du en ide til hvilken størelse jeg skulle prøve med .vh
aug 2008
Følger: 62 Følgere: 70 Scootere: 15 Emner: 157 Svar: 1.104
aug 2008
Følger: 62 Følgere: 70 Scootere: 15 Emner: 157 Svar: 1.104
jan 2011
jeg har et politiværn til at ligge som er købt ved dax shoppen. jeg havde regnet mad at sætte det på når den var kørene . men jeg kan da lige prøve om det giver en forskæld.jeg giver lige beske der om.
jeg tjekker lige din video.
jan 2011
så har jeg været i garagen og pillet den gamle hvis man kan kale den det cdi box af og sat det politiværn på som jeg havde til at ligge. det hjalp rigtigt meget . jeg pillet lidt i kaburatoren. den skulle lige stilles lidt nu køre daxen og starter uden chokker. og er villig til at tage gassen såen da, den er ikke helt perfekt . den skal stilles bedre ind så den tage hele gassen. da jeg kørte på den gav den fuld gas og bremset ned tøffet den et par hurtige vrid på gashandtaget kunne man trække den op igen. også kunne man køre vidre. ind til næste gang man bremset op, så var det samme igen. hvad mon det kan være indstilling af kaburatoren eller?????
4 takt motor