26. maj 2007 Følger: 56 Følgere: 58 Scootere: 6 Emner: 92 Svar: 912
Det er lidt sjovt! :D Det er lidt sjovt! :D
Så blev jeg endelig færdig med at samle min lillesøsters Jog R!
Det er en Jog R jeg har købt for 3000 som der skulle gøres meget ved, som et lille vinterprojekt jeg kunne sælge..
Men jeg havde jo i forvejen en, og min søster skulle tage bussen, og det syntes jeg det var lidt synd for hende
Så efter en lille halv times overvejelser, besluttede jeg at jeg bygger den op til min søster i stedet for.. Det var hun lidt "utilfreds" med for hun vil ikke kunne dække udgifterne til de dele der skulle bruges. Men det havde jeg også taget med i mine overvejelser, og sagde at jeg betaler det hele, og samler det hele, hun skulle kun bekymre sig om at køre på den.. Kommer der problemer, laver jeg dem og betaler dem også
Der er købt en hel masse til den, som nye originale inderskjolde hele vejen rundt og fodplade
Nye yderskjolde
Nyt stempel og stempelringe og nåleleje
Nye dæk
Pulverlakerede fælge
Lakeret forgaffel
Lakeret forlygte med dioder
Osv osv osv!
Projektet står i lige omkring 7000 kr nu, så der er brugt ca 4000 på dele
Nu køre den så, og syntes jeg selv, er blevet et rimeligt resultat når man tænker på hvad jeg kom hjem med!
Er godt nok syg, men det kan løfte mit humør når man har projekter man har lavet på længe, og får det til at se godt ud.. og det at min søster også får noget andet transportmiddel end bussen nu her til sommer gør mig også lidt glad
God dag derude ScooterGalleri!
okt 2006
Følger: 91 Følgere: 87 Scootere: 44 Emner: 200 Svar: 4.424
Selv er jeg ved at bygge en boosteren op til en veninde med hår opsætning fordi hun godt vil lære at re og jeg havde så mange dele til et ligge så nu bygger jeg en maskine til hende og går den i stykker er det bare ærgerligt så har hun haft det sjovt med den hun har
sep 2011
Følger: 45 Følgere: 40 Scootere: 6 Emner: 42 Svar: 657
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 147 Scootere: 22 Emner: 214 Svar: 1.089
sep 2008
Følger: 59 Følgere: 58 Scootere: 6 Emner: 114 Svar: 5.451
jeg har selv bygget en maxi til en vens lillebror fordi jeg havde dele nok til at samle en og han var i dårligt humør så jeg ringede og spurgte hvis han skulle have en maxi hvad farve den så skulle være ? sort.. så købte malling og så var den færdig kl 21 samme aften så jeg kørte ned med den og så var han glad igen
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 58 Scootere: 6 Emner: 92 Svar: 912
Nightstonercrew: Der findes ikke rigtig en bedre følelse af at se andre blive glade for det man gør for dem, eller laver for dem vel? Det er en sindsyg god følelse, at vide man har gjort noget godt for en man kender eller en man har kær
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 58 Scootere: 6 Emner: 92 Svar: 912
Det er lidt sjovt! :D