420 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Det er lidt sjovt! :D Det er lidt sjovt! :D

Så blev jeg endelig færdig med at samle min lillesøsters Jog R!

Det er en Jog R jeg har købt for 3000 som der skulle gøres meget ved, som et lille vinterprojekt jeg kunne sælge..
Men jeg havde jo i forvejen en, og min søster skulle tage bussen, og det syntes jeg det var lidt synd for hende smiley

Så efter en lille halv times overvejelser, besluttede jeg at jeg bygger den op til min søster i stedet for.. Det var hun lidt "utilfreds" med for hun vil ikke kunne dække udgifterne til de dele der skulle bruges. Men det havde jeg også taget med i mine overvejelser, og sagde at jeg betaler det hele, og samler det hele, hun skulle kun bekymre sig om at køre på den.. Kommer der problemer, laver jeg dem og betaler dem også smiley

Der er købt en hel masse til den, som nye originale inderskjolde hele vejen rundt og fodplade

Nye yderskjolde

Nyt stempel og stempelringe og nåleleje

Nye dæk

Pulverlakerede fælge

Lakeret forgaffel

Lakeret forlygte med dioder

Osv osv osv!

Projektet står i lige omkring 7000 kr nu, så der er brugt ca 4000 på dele smiley

Nu køre den så, og syntes jeg selv, er blevet et rimeligt resultat når man tænker på hvad jeg kom hjem med!

Er godt nok syg, men det kan løfte mit humør når man har projekter man har lavet på længe, og får det til at se godt ud.. og det at min søster også får noget andet transportmiddel end bussen nu her til sommer gør mig også lidt glad smiley

God dag derude ScooterGalleri!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det er lidt sjovt! :D
Kommentér på:
Det er lidt sjovt! :D

Annonce