{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rieju stjålet!!!
  • #1   26. mar 2012 Kigger i Karup og Herning!! smiley
    - SVINET SKAL FINDES!!

• #2   26. mar 2012 satme surt !:/ den er sku lækker ! jeg er os bange for min senda ik står dig i morgen vær eneste dag smiley håber i finder den !!!

• #3   26. mar 2012 de burde tage dig med samfundsnasser!

den blev taget da køber skulle prøve den, som så kørte væk med den.

• #4   26. mar 2012 samfundsnasser :S
    nu har jeg da selv job, men er det ikke lige groft nok at tage sp mange danskere under en kam

• #5   26. mar 2012 Pussy.. Vil du ik godt bare gå fra sg igen? .. No offence, men du pisser folk af med dine latterlige kommentarer, hvor efter du prøver at få andre til at give dig ret.. Det er jo helt væk at gøre sådan..

• #6   26. mar 2012 kigger i herning!

• #7   26. mar 2012 Er selv fra Svendborg og kigger rundt omkring.

• #8   26. mar 2012 Altså personligt har jeg ikke noget mod dig, bare du holder kæft med dine rejser, din kontanthjælp og hvorfor at du skal have det når du kan rejse til udlandet..
    Men seriøst, du er ret flabet ..

• #9   26. mar 2012 Den blev stjålet mens vi handlede med han som skulle købe den.

• #10   26. mar 2012 og derfor lader man ik 1 person komme og kigge smiley jeg plejer og sige at vis ders far eller mor ik er med så må de se mig køre og ik selv prøve smiley så også siger jeg også generalt at folk max ska være 2 personer.

du må sku da vel ha hørt om ham i tilst ved aarhus der hele tiden gør det ?:S

• #11   26. mar 2012 pussy - klogt valg ! jeg havde 2 der var intra i en a mine gamle hotter og da der lige havde været 3 i forum der havde været ude for det samme skrev jeg til ham der først sku være kommet at han ik måtte prøve en tur selv men at jeg ville vise ham hvordan den kørte og jeg kendte et stort sted osv sov og han ku høre den igang og se alt virke så svarede han at han ik ville købe den vis han ik selv måtte prøve den. så skrev jeg til ham den anden hvordan og hvor ledes ham den anden os havde været osv og han sagde det bare iorden og han forstår mig sku godt osv og da vi så mødes på tanken da jeg heller ik vil mødes ved mig da jeg har flere ting som folk ik ska ku se da de bare ka hente senere så kom ham og hans far og kiggede også ku jeg så selv se hvem de var og han fik så lov selv og prøve den og han købte den så 2 dage efter (:

• #12   26. mar 2012 jeg prøvede en der bød 4000 for en scooter jeg havde sat til 5000 vilket var ret lavt i forvejen og skrev jeg det gad jeg ik men til sidst sagde jeg okay men så sku han os hente i morgen osv osv og han ville så komme dagen efter ved middags tid. om efter middagen skrev han så at han havde fundet noget andet osv osv så skrev jeg bare jeg hader klamme perkere der ik har penge til en skid osv også mente han at han havde flere penge end mig hvor han ved det fra er mig stadig en gåde-.- men en uge efter skrev han så om jeg stadig var intra i og sælge og da jeg havde fået ny mobil vidste jeg ik det var ham og svarede så ja da og han bøde 3500-.- senere kiggede jeg så på den gamle mobil og syns et nummer lignede det på den nye mobil også spurgte jeg så om han ik havde fundet noget andet osv osv og han svarede mig ik igen -.-

Kommentér på:
Rieju stjålet!!!

Annonce