{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

lostrider h
lostrider h
Tilmeldt:
2. apr 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

easy rider dør ud {{forumTopicSubject}}

Hjælp. Jeg er en total scooter tumpe, og totalt på bar bund. Er 43 og sidst jeg rodede med knallert er 27 år siden. Nå problemet er at min easy rider som mangler tændings lås. starter hver gang med kickstart men dør så ud, efter ca 35 forsøg starter den og står fint i tomgang. Så kører den i 15 min og så taber den gassen/ingen trækkraft og dør ogen gange. så slukker jeg venter til den er kold- bruger 35 forsøg og så kører vi sku et kvarter mere - pis. nogen foreslag tror måske selv at det er skidt i karburator eller luftfilter. så håber i kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  easy rider dør ud
  • lostrider h
    lostrider h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #1   3. apr 2012 tak. ja det kunne godt være noget vacum. men da jeg ikke helt er inde i scooter motorer. vacum slangen sidder den ved kaburator ? smiley

  • lostrider h
    lostrider h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   4. apr 2012 tjekkede vacum slange men der var ingen problemer. men opdagede at når jeg lægger hånden over indsugning på luftfilterkasse går den op i omdrejninger og kører perfekt. så nu tænker jeg at den får for meget luft. tror det må være kaburator eller automat choke. men er ikke sikker. tror jeg vil prøve at rense karburator. Har du/i nogen ider.? ps. når jeg justere på tomgangs skruen sker der ikke rigtig noget.?

Kommentér på:
easy rider dør ud

Annonce