{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
328 visninger | Oprettet:

Hjælp angående jog r. {{forumTopicSubject}}

Hej ScooterGalleri.
Jeg købte en jog r igår, som ikke kan starte, og hvor bremseklodserne skal skiftes. Jeg er intet scooter geni, så ville høre om i kunne hjælpe mig? Ved godt i ikke har meget at gå efter, men hvis i har en idé til hvordan man laver nogle af tingene ville det være super!

Mvh.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp angående jog r.
  • #1   5. apr 2012 hvordan ser det ud? får den benzin og gnister den? for hvis den gør det skal den starte, så er det at kigge efter om membran er som den skal være eller en pakdåse er gået

• #2   5. apr 2012 kig om der er kompression på smiley

• #3   5. apr 2012 Jeg var ude at køre på den, og der gik den ud lige pludselig. Når jeg prøver at starte den tager den fat, men starter ikke. Den får benzin og gnister smiley Aner ikke hvor noget af de i nævner sidder desværre smiley

• #4   5. apr 2012 membranen sidder under studsen, du kan tage ud og kig om den lukker 110% tæt! ellers så kan du puste trykluft igennem udstødningen og mærke om der kommer noget ud ved luftfiltertilgangen på din karburator, hvis der kommer noget der er den utæt og skal skiftes..
    simmerringene sidder bag variator og evt elstart og bag tændingen i den anden side, hvis de er væk kan der ikke være kompression nok til at starte

Kommentér på:
Hjælp angående jog r.

Annonce