{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aerox & Pgo pmx sport
  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 52 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.093
    #1   22. apr 2012 PGO = PS50, og har ikke en hujende fis at gøre med minarelli. smiley

• #2   22. apr 2012 Men er Aerox minarelle lang model

• Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 52 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.093
    #3   22. apr 2012 Aerox er lang minarelli ja.

• #4   22. apr 2012 Nogen der vil give mig et link til en ps50 rem??

har nemlig bøvl med remmen på en anden pgo og noget siger mig den er for kort fordi hvis den er monteret så starter remmen på bagest kopling nemlig ca 2cm nede og det giver en fandens sløv optræk

• #5   22. apr 2012 Og er koplings skålen 105 eller 107 min Aerox

• #6   23. apr 2012 hvorfor kigger du ik bare på kgi eller speedline ?

som de andre siger har pgo deres egne motor (:

• #7   23. apr 2012 Hvorfor er det så lige remmen altid skal
    være et problem selv du bestiller ved speedline eller thansen så er det den samme rem problemmet er

begge remme
    starter næsten midt på remhjulet i bag når alt er monteret.. og det ikke rigitg for den orginale rem er en smule længer nemlig kan jeg se og den findes
    bare ikke til pgo i den længde? alle steder jeg bestiller til
    Pgo. hot50/bigmax eller pmx sport så er de samme længde (for kort)

HVORFOR det forstår jeg ikke men underligt nok passer en Aerox rem i som er nøjagtige lige så langt som den medfødte pgo rem og det begge lange meniealli motor men bestiller du til
    en pgo så for du den for
    kort

• #8   23. apr 2012 Kold

hva er det helt nøjagtig du ville have jeg sku se efter på speedline og kgi
    Hvis det koplings skålen størelse du mente så det både 105 & 107 størelser i samme kategori under kopling og vilken en er til min Aerox lc dd er det 105 eller 107 der passer på. 2003 model
    (-:

• #9   23. apr 2012 okay jeg er forvirret :S hvad leder du efter en rem til ?:S

vis du bestiller en rem til en pgo på speedline så får du til pgo,
    vis du bestiller en rma til en lang mina på speedline så får du til lang mina

ang kobling tror jeg det er 107'er ? det vidst ik så mange der køre med 105 i de stor motoere ;P

forøvrigt får jeg selv snart aerox ;P som så bliver samlet sammen med en pmx så jeg laver en pmxrox smiley

og ik bare en pmx med aerox motor. der med forgaffel osv (: lc dd

• #10   23. apr 2012 Remmen til pgo er for lille om du bestiller den ved speedline eller thansen osv så er den for lille
    men bestiller jeg så en rem til Aerox så passer lortet meget bedre på pgo‘en

pgo remmen som den er født med er også længer end de remme jeg bestiller til pgo på siderne speedline og thansen

• #11   23. apr 2012 så det sku nok dig der gør noget forkert smiley

• #12   23. apr 2012 Kold så fant jeg ud af problemmet , og jeg er skam ikke forkert på den (-;

PGO har åbenbart 2 slags remme ,

Der findes rem til Gammel Model ( 99-2001 udgaven ) svært at finde nu
    Der findes rem til ny model fra 2002 -til nu findes over alt

hvorfor kunne han ikke svare på men jeg var rigtig på at det lavet om på længden derfor jeg kunne finde den orginale medfødte rem i lang længde og de remme til Pgo nyer modeller findes i Kort ... han gav en held forklaring på som jeg ikke fatter det vilde af ...

men han sage bestil til en lang menarelli så som Aerox-sr50-osv så fik jeg den rem hvor lægnden kommer tæterst på den som min PGO er medfødt med

• #13   23. apr 2012 har jeg ALDRIG hørt om smiley og jeg troede jeg vidste alt om pgo smiley
    men fedt ! så blev man klogere ;P

nu vi snakker om aerox så har jeg lige fået min hjem ;P billeder kommer snart ind (:

2600 og der mangler lige et bette skjold (:

Kommentér på:
Aerox & Pgo pmx sport

Annonce