494 visninger
|
Oprettet:
*Teamsønderjysk - SSM J
Tilmeldt:
26. jan 2011 Følger: 46 Følgere: 50 Scootere: 14 Emner: 387 Svar: 1.979
Tilmeldt:
26. jan 2011 Følger: 46 Følgere: 50 Scootere: 14 Emner: 387 Svar: 1.979
nolge der kan hjælpe? {{forumTopicSubject}}
nogle der ved hvorfor min jog kun kan trakke og køre når luft helt inde. bare lidt ud så dør den nemt!
håber i kan hjælpe
jan 2010
Følgere: 281 Scootere: 14 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 24.701
jan 2011
Følger: 46 Følgere: 50 Scootere: 14 Emner: 387 Svar: 1.979
men når jeg indstiller den i luft går det galt.
skal køre med den helt inde! hvis jeg giver den en kvart ud. så dør den bare.
jan 2010
Følgere: 281 Scootere: 14 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 24.701
jan 2011
Følger: 46 Følgere: 50 Scootere: 14 Emner: 387 Svar: 1.979
jan 2010
Følgere: 281 Scootere: 14 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 24.701
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 455 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.120
Så kører den fantastisk og skru så den skrue 1½ omgang ud.
jan 2011
Følger: 46 Følgere: 50 Scootere: 14 Emner: 387 Svar: 1.979
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 455 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.120
Når tomgangen er justeret og den står perfekt i tomgang, EFTER DET, der skifter du dysen.
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 455 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.120
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 455 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.120
Hvis du læser alt hvad der står der, så ved du ALT hvad der er værd at vide om justeringen af en karburator og så vil du indse at der er alt for mange herinde, der vrøvler om noget de intet aner om.
jan 2011
Følger: 46 Følgere: 50 Scootere: 14 Emner: 387 Svar: 1.979
jan 2010
Følgere: 281 Scootere: 14 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 24.701
http://translate.google.dk/?hl=da&tab=wT
jan 2011
Følger: 46 Følgere: 50 Scootere: 14 Emner: 387 Svar: 1.979
jan 2010
Følgere: 281 Scootere: 14 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 24.701
jan 2011
Følger: 46 Følgere: 50 Scootere: 14 Emner: 387 Svar: 1.979
maj 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 7 Emner: 23 Svar: 418
feb 2007
Følger: 30 Følgere: 31 Scootere: 9 Emner: 52 Svar: 379
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 455 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.120
jan 2011
Følger: 46 Følgere: 50 Scootere: 14 Emner: 387 Svar: 1.979
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 455 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.120
jan 2011
Følger: 46 Følgere: 50 Scootere: 14 Emner: 387 Svar: 1.979
varitor * std
trykfjeder ved ikke, men ik std
kapo std
udstørning * std udsørning fra aprilla rally poret
skrive pillet
std krumtab
std tænding
std gearing- skal overveje skife olie. kørt 5380km og ikke skifede endu
det opstærningen
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 455 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.120
Find ud fa hvilken trykfjeder du har på.
Den må ikke være strammere end 27kg til en std cylinder.
Den luftskrue som du skruer på, sidder den tættest på luftfilteret eller tættest på studsen?
Der sidder en lille skive/låsesplit på nålen i spjældet i karburatoren.
Hvor mange hakker har nålen og hvor sidder skiven/låsesplitten
jan 2011
Følger: 46 Følgere: 50 Scootere: 14 Emner: 387 Svar: 1.979
alt std bare ikke luft skrure den driller sygt meget man. lave en vidio med det?
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 455 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.120
Når den lille skrue sidder tættest på studsen, så er det en BENZIN SKRUE
Når den lille skrue sidder tættest på luftfilteret, så er det en LUFT SKRUE.
Og de 2 ting virker modsat hinanden.
Når luftskruen er skruen helt ind, så får den intet luft og dermed mest benzin.
Når benzinskruen er skruet helt ind, så får den intet benzin og der med mindst benzin.
Get it?
Så det du er ude i, det er at du skal NED i dyse og ikke op i dyse, hvis den kun kan kan køre med benzin skruen skruet helt ind.
Skift din dyse til 6 mindre og se hvad der sker.
jan 2011
Følger: 46 Følgere: 50 Scootere: 14 Emner: 387 Svar: 1.979
jan 2011
Følger: 46 Følgere: 50 Scootere: 14 Emner: 387 Svar: 1.979
nolge der kan hjælpe?