{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.134 visninger | Oprettet:

kevin a
kevin a
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 17

125cc 4 takt røg fra forrør/udstødningsport {{forumTopicSubject}}

Min kinroad med 125cc motor på(har lige sat den på idag) som er fra en dirtbike jeg havde stående. Der havde jeg tidligere i dag problemer med den røg nede fra forrøret(kan ikke finde ud af om det kommer fra udstødningsporten, eller en blandning af udstødning og uden på forrør eller kun fra forrøret) Men i vært fald så ryger det ca lige så meget som 2 smøger ved siden af hinanden. Der har ikke været problemer med den ellers det eneste som er blevet forandret ved den siden den sad på dirtbiken(hvor den kørte ubeklageligt) er at jeg to en pakning jeg havde liggende og smed imellem udstødning og cylle for at den ikke skulle larme så meget smiley

Men mit spørgsmål er så, om det bare er pakningen som der har siddet lidt olie på som bliver brændt af, eller bare generalt at den bliver brændt af. Eller hvad. Fordi jeg syntes ikke at den ryger når der ikke er pakning i den. Det gjorde den ikke på dirtbiken, så kan kun finde pakningen som årsag til det. Men hvad tror i ????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  125cc 4 takt røg fra forrør/udstødningsport
  • kevin a
    kevin a Tilmeldt:
    jul 2010

#1   17. maj 2012 Ja, noget autosol, men da jeg opdagede det først gang, to jeg en fugtig klud og tørede den af der hvor jeg troede der var autosol på. Og så to jeg pakningen ud. Og der syntes jeg ikke at det røg, nu ville jeg sætte en i igen, fordi den larmer jo lidt mere uden pakning. Men nu begyndte det sgu igen.

Så den kan bare ikke køre med pakning eller hvad ???

• kevin a
    kevin a Tilmeldt:
    jul 2010

#2   17. maj 2012 Altså jeg er næsten sikker på det er noget som ikke kan tåle varmen, da lige når man starter den er der intet, men så når den har stået i 20 sekunder eller sådan noget så begynder det. Kom i tanke om at jeg også havde puttet noget af det der sølv fedt ting ting på de bolte man skruer på pinboltene fra udstødnings porten, tror i at det er det som bliver varmet op, og brændt af eller hvad

• #3   17. maj 2012 du siger selv du har puttet noget på dernede?

det skal jo lige brændes af først så. kør en god tur på den, så ryger det ikke mere.

• kevin a
    kevin a Tilmeldt:
    jul 2010

#4   17. maj 2012 Det var det jeg tænkte, men ja. Jeg blev sgu bare bange for det var noget slemt. Men jeg prøver at køre en tur på den i morgen, og så ser jeg sgu på det. Ellers så skriver jeg nok her inde igen smiley

• kevin a
    kevin a Tilmeldt:
    jul 2010

#5   17. maj 2012 Når okay, og din den ryger også eller hvordan ?? smiley

• kevin a
    kevin a Tilmeldt:
    jul 2010

#7   18. maj 2012 Hr.Bubbi N:
    Når okay, det er nok det samme som min gør, det kan jo ikke være andet.

Moff - TB edition Thomas . :
    Altså, jeg syntes også det er ret slemt at der går ild i den, men har tænkt mig at køre den varm i morgen og så se om det ikke går over. Er sgu næsten sikker på det er noget som lige skal brændes af smiley

Kommentér på:
125cc 4 takt røg fra forrør/udstødningsport

Annonce