{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

Sælger min scooter, men køber kommer tilbage? {{forumTopicSubject}}

Hej sg, igår solgte jeg min scooter til et nogle udlændinge, men de bor i min by og kører rundt i en indregisrede (staves??).

Men som sagt, jeg solgt dem til dem, og jeg har 100 på at den kunne kører og starter, og alt virkede, undtagen blinklys (ingen ledning), og selv benzin måleren virkede.

Så kommer de tilbage 1-2 timer efter, også siger de at de ville have pengene tilbage, fordi den kun kunne kører 2 km, men så kigger jeg så lidt på den, også ser jeg: Kickstarter kan man ikke træde ned, og jeg har 100 på at den virkede fordi vi prøvede den inden de købte den, el-starter virkede ikke, det havde vi også prøvet inden de købte den, horn virkede ikke, ja intet el, heller ikke bremselys, eller noget, også ser jeg senere, efter jeg har snakket med dem, at den begynder at dryppe olie, og det kommer inde fra cylinder.

- Og nu vil de have pengene tilbage? Vi har ikke lavet nogen købs-kontrakt, men registeringsaftesten (staves) fik de med ( det er en 45) og pladerne havde vi pillet af, men de skal da ikke have en øre tilbage?

- Hvad er jeres mening?...
smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sælger min scooter, men køber kommer tilbage?
Kommentér på:
Sælger min scooter, men køber kommer tilbage?

Annonce