{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køre uden stel nr!
  • #1   12. jun 2012 Så tager politiet knallerten

• #2   12. jun 2012 ja men får men en plet i straffe attesten ?

• #3   12. jun 2012 vil faktisk mene du bliver medlt for brugstyveri da en scooter/knallert altid har stell nummer hvis den ikke har er det jo blevet fjernet og hovedgrunden til det plejer jo at være fordi den er blevet stjålet

• #5   12. jun 2012 Med mindre at du kan bevise at den ikke er stjålet.
    Fx hvis du har haft den stjålet, også tyven har fjernet nummer, hvorefter du har fundet/fået den igen, så skal du kunne bevise at det er forsvundet pga det.

den bliver taget hvis du bliver stoppet og de tjekker det og du ikke kan bevise at det er din og at den ikk er stjålet. medmindre du meget heldig og politiet er dumme smiley

• #6   12. jun 2012 ja men det er jo ikke mig der har stjålet den, den har være stjålet og derefter er stelnummeret blevet slebet væk

• #7   12. jun 2012 Stellet bliver tagget... Hvorfor fanden har du også købt en stjålet scooter?! Det kan kun give dig problemer? smiley

• #8   12. jun 2012 det er ik min, men min vens og vi har lige fået den til at køre smiley

• #9   12. jun 2012 han havde købt den til lidt markræs/ privat vej kørsel, men det er jo nok lidt sjovere at køre ude på vejen smiley

• #10   12. jun 2012 det er sådan at ejer eller køber har pligt til at undersøge om ens eller den maskine man er ved at købe ikke er efterlyst,hvis ikke man gør det og den er stjålet,kan du blive dømt som uagtsom hæler,dvs plet på atesten,jeg har selv prøvede og købe et stel for mange år siden hos en forhandler,som næsten lige var startet op,jeg nævner ikke nogle navne,men jeg fik kvitering osv,jeg ringet ikke til politiet,for hvorfor skulle jeg da også det da det var hos en forhandler jeg købte den ved,så går man jo ikke ud fra at den var stjålet,men jeg bygger maskinen op helt fra bunden af,sælger den så,dem der køber den får forsikring på den også uden og tjekke den,nå men han ville så sælge den igen,og jeg kente en der gerne ville købe den,og det gør han så,ca 2 timer efter bliver så den nye ejer så snuppet med en bag på af politiet,så viser det sig at den er efterlyst,fuck tængte jeg,jeg snakker med politiet,og de får så at vide at den er købt der og der og at jeg selvfølig havde en kvitering,jeg fik en godyl skideballe og at jeg nok ville blive sigtet for uagsom hælerrig,hvilket de så også ville tro vil være for tynd en sag efter som jeg nu havde en kvitering og det var fra forhandler,jeg kontakter forhandler og vi bliver så enig om jeg fik mine penge tilbage,og det var jeg jo ligsom ikke tilfreds med,nu havde jeg jo solgt den,skulle jeg så til at skilde hele maskinen af igen og så finde et stel,jeg snakker med politiet om mit problem,og siger så til dem om ikke de kunne kontakte ejeren af den her stjålet scooter,fxxxxx om ikke manden ringer,mit held,men vi snaker frem og tilbage,og jeg siger så,at enten kunne han få de penge fra det stel hos forhandler,eller også kunne han få sit stel tilbage,men det kunne han jo ikke bruge til noget altså stel,så jeg ente med at få scooteren lovlig og skulle ikke til at finde et andet stel skild af,og blev ikke fjenner med dem som jeg havde vider solgt scooter til,puha,sener fik jeg et brev at jeg kunne se bort fra sigelsen for uagtsom hælerrig,men skulle huske at jeg havde pligt til og altid lige meget hvad jeg købte,at tjekke det,det var tæt på at jeg havde fået en plet i min atest,sory den lange historie,bare lige så du ved det,husk hvis du skal havde uddanlse pletfri strafatest smiley

• #11   12. jun 2012 Torben, næste gang, så lav lige nogle punktummer og linieskift. Hold da helt kæft det var svært at komme igennem den der tekst. smiley

• #12   12. jun 2012 Da jeg blev stoppet tog de bare knallerten og sagde jeg havde købt den i god tro.

Fik dog scooteren igen en halvanden måned efter da det var min og politiet havde læst stelnummer forkert og givet den væk

• #13   12. jun 2012 mener du kan få en bøde for hæler vare?
    da den jo anses som stjålet? smiley

• #14   12. jun 2012 Danbirk har 100% ret det skete for mig de tog scooteren og jeg fik 5000 i bøde men ingen plet på straffe attest da jeg forklarede at den havde været stjålet men havde fundet den osv smiley

• #15   12. jun 2012 he he he jeg er ordblind,jeg skal nok stramme min an smiley

• #16   12. jun 2012 Hehe, fair nok så. smiley

Kommentér på:
køre uden stel nr!

Annonce