{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  krumtab på bane racer
  • #1   13. jul 2012 Hvis du alligevel har det skilt så køb for søren da en ny på kgi.dk, det koster ik alverden og ja du bruger flynede pakning .

  • #2   13. jul 2012 skal bruge en doppler koster lige 900kr ve bare ik om rygter rigtige?? skal der ny i vær gang jeg skildt den af/ varm sat lejrere?

  • #3   13. jul 2012 vis krumtap ser fin ud så burde den da virke i nu,men når du skal smide ny lejer i så tag krumtap og lejer og frys ned i 10 timer også tag den føste leje op og smid lige lidt ind i blok også tag skrue stik og pres den i med det kan du gøre med begge lejer men når du har gjordt den så tag den anden leje op og smid den i på samme måde også venter du lige en time så de er tøet op også glider krumtap lige i du behøver ikke bruge varme, har lige skifter det på en pgo det tog ingen tid vis man gør det sådan smiley

  • #4   13. jul 2012 en krumtab må du aldrig fryse skam da.
    tar varme måde, lige mere enkel smiley der os nogle guid med der her inde nemlig smiley


  • #5   13. jul 2012 hvad kan der ske ved det den virker da fint i nu smiley

  • #6   13. jul 2012 den ryster og du den kom ud af belangece

  • #7   13. jul 2012 jeg tror sq bare det er din scooter det er galt med smiley



  • #8   13. jul 2012 tror du ikk du skal tage knallert skolen om igen.??? du bruger IKKE flydende pakning til samling af din blok. det noget lort ta bruge. brug den pakning som er lavet til det.! frys de lejer ned og kramtappen.! så hvis du må for lillemor, ligger du den rene skilte motor ind i ovenen på 50 100 grader lidttid til den er varm. så ligger du lejerne ned i lejeskålen, de skulle gerne passe lige ned i. eller tar du forsigtig med en plastik hammer og dasker dem ned på plads til anlægsfladen. så retur ind i ovenen. efter noge tid tar du den ene side ud, og sætter din krumtap ned i lejt, og det går lige ned i uden nogen problemmer. og tar du den pakning som er lavet til det og ligger mellen de 2 blok halvparter, og tager den sidte del og sætter ned over din tap. og vupti så de koblet sammen, og så spænder du de bolte som er til det, med det moment som fabrikanten forskriver.!

  • #9   13. jul 2012 jamen så kan jeg lige fortælle dig der ikke findes nogle pakning mellem de to blocke på en jog R

  • #10   13. jul 2012 så må fabrikanten mene at det ikke er nødvendigt, hvis flangsen er så lige at det passer... men pas med med det flydene.

  • #11   13. jul 2012 Varmsatte lejer, så er din dyse for lave eller også så kører du for mange km med fuld gas, eller for mange runder på banen, før du skifter lejerne.
    Evt. så er dine simmeringe skubbet for langt ind.


  • #12   13. jul 2012 ja. ved det godt... smiley derfor jeg skifter alt smiley

    men nu krumbasse skal jeg ikke vel?


  • #13   13. jul 2012 ...scooterfjæs.. .
    Syntes lige du skulle tage scooter skolen om ?

    1 ! Man kan ikke købe pakninger til at samle blokken med!

    2 ! Man bruger fandme altid flydene pakning når man samler en blok!

    ellers må du komme og hente min adskilte blok og så prøv lige og få den tæt uden vidundermidlet....


  • #14   13. jul 2012 der er rigtig mange måder folk skifter lejer på men jeg er begyndt bare at presse dem rent på krumtappen først med en presser så smutter de lige på uden hverken varme eller frost. og derefter presser den i den ene blokhalvdel og den anden bagefter.

    en ting er i hvert flad sikkert man må ikke varme på lejer, metallet ændres ved 154 grader (tror jeg nok) og du brænder fedtet fast eller brænder det væk og hvis det er nylon styr så slet ikke

    frysning burde der ikke ske noget ved hvis den er i en lufttæt pose inde den kommer ned, for hvis den ikke kan holde til det hvordan kan den så holde om vinteren i minusgrader ? ellers kan man vel ligge den i olie sammen med posen.


  • #15   13. jul 2012 det en aftale lasse O. for så er din blok pisse skæv! rettere dine anlægs flader er!. det os derfor jeg køre køre en toppakning. fordi det hele passer sammen.!

  • #16   13. jul 2012 der skulle jo så stå uden top pakning.

  • #17   13. jul 2012 og har lige været inde på thansens hjemme side og fundet en pakning til blokken.. så jo den findes..

  • #18   13. jul 2012 Din mor er pisse skæv ?

    Man bruger Altid Flydene pakning din spasser?
    Og den har aldrig være skilt af før så hvorfor skulle den være pisse skæv ?

    Du får ALDRIG en blok tæt uden flydene pakning

    Det er ( os ) ? derfor jeg (køre køre en toppakning ) ( . ) ?
    fatter ik en meter af hvad du siger din mongol

    Opretter lige et forum så du kan for det skåret ud i pap....


  • #19   13. jul 2012 det er sku rigtig flydende pakning er wunder middel så du er tydelighvis ikke inde i det flydende pakning holder sin konsistens og bliver ikke mør og revnet som en alm pakning gør derfor er det bedre.
    dem der er rigtig gode til at tune bruger også flydende så stik den papir pakning op hvor man er højest når man plukker jordbær.

    og hvis du køre uden toppaking mister ovenikøbet kompression som nedsænker din ydelse og hvorfor fanden tror du der er noget der hedder en pakning hvis man kan køre uden den sidder jo i fra ny af og der er det jo ikke skævt så tag nu den knallert skole om igen man.....


  • #20   13. jul 2012 han er da bare en abe

    var Kennet h ?


  • #21   13. jul 2012 ja det kan du sku ha ret i smiley

Kommentér på:
krumtab på bane racer

Annonce