683 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Oktan 100 og"
99 oktan. sundt?
ja som overskriften siger, er det sundt for en ganske almindelig scooter at køre med 99 oktan? og hvad med en der render ca 100?
ja som overskriften siger, er det sundt for en ganske almindelig scooter at køre med 99 oktan? og hvad med en der render ca 100?
Skrevet af: Düpont!-! scootere til SALG! - 15. jul 2012
95 vs. 99 oktan ?
kan det virkelig passe at det brænder et tændrør af at skifte fra alm 95 oktan til v-power 99 oktan... på min smx ? Har lige fået den, og da jeg var ovre og tanke idag fyldte jeg bare v-power p...
kan det virkelig passe at det brænder et tændrør af at skifte fra alm 95 oktan til v-power 99 oktan... på min smx ? Har lige fået den, og da jeg var ovre og tanke idag fyldte jeg bare v-power p...
Skrevet af: CrazyTuners - Carbon rider ! . - 25. feb 2010
Går virkeligt dårligt i mellemgas men fint i fuld gas og tomgang
Min Suzuki Estilete går vildt dårligt ved halvt gas. Tager gas / dør ud / tager gas / dør ud - selv om jeg holder håndtaget helt i samme stilling Den går super fint i tomgang ved ca 1900 o/min og...
Min Suzuki Estilete går vildt dårligt ved halvt gas. Tager gas / dør ud / tager gas / dør ud - selv om jeg holder håndtaget helt i samme stilling Den går super fint i tomgang ved ca 1900 o/min og...
Skrevet af: Steffen S - 12. aug 2023
Spar penge på din forsikring
sep 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 2 Emner: 6 Svar: 162
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 10 Scootere: 2 Emner: 245 Svar: 1.396
Oktan 100 og TTS?