rs 50 {{forumTopicSubject}}
hej jeg har en ven som lige har købt en sr 50
Den skulle have skiftet tændingslås og baglygter , men vi er så vilde efter af få den ud og køre så derfor har vi pillet tændingslåsen fra ... men men men vi har læst om man kan sætte den i 2 gear og skubbe den igang og det har vi prøvet først gang "startede den" da jeg satte mig op på sr 50 og min ven skubbede mig afsted da jeg slipper koblingen og omdrejnings tællern gik op . men da han stoppede med af skubbe slukkede den langsomt og nu når vi prøver af skubbe så er det ligesom som det går i gear men den "kilkker" ikke rigtig som om den ikke er i gear den er bare stadig svær af skubbe den er "tung" kan man sige den bare ikke kan gå i gear , men er der nogen som kan hjælpe mig fordi jeg ved slet ikke noget og min ven har heller ikke rigtig forstand på den ..... Gode svar kunne være dejlig !
ps jeg er ordblind så hvis det er lidt svært af læse så spør
apr 2011
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 24 Svar: 82
har den stået længe?
jan 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 5
maj 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 5 Emner: 6 Svar: 130
kan du ikke gøre mig en tjeneste og finde ud ag hvorn ledningerne sidder på tændspolen for mangler en ledning i det hun stik tættest på styret på tændstolen på min rs 50. og vil også have den startet nu! hehe
rs 50