{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.264 visninger | Oprettet:

Velkommen til det nye ScooterGalleri! {{forumTopicSubject}}

Vi har arbejdet længe på at opdatere siden, og har haft fokus på bl.a. større brugervenlighed og overblik (..selvom du måske ikke føler det sådan fra starten, da mange ting er flyttet ).

Af nye features som præsenteres med det nye design er blandt andet:

<b>- Større billeder overalt på sitet - med storbilledvisning
- Skift billede med piletaster
- Smileys og "Jeg er enig"-knap i forum
- Mulighed for at redigere i forumindlæg og kommentarer
- Forbedret marked og fremsøgning af annoncer
- Youtube-videoer kan afspilles direkte i forum
- Bedre overblik over dit indhold under "Min Konto"
- Se hvad der sker, når det sker med "Lige nu på ScooterGalleri"</b>

Læs mere uddybende om designet herunder:

<b>Endnu større billeder</b>
En ny fed billedvisning i fuldskærm er lanceret, og gør oplevelsen endnu bedre. Vær opmærksom på om dine billeder er lagt op i tilstrækkelig høj opløsning, så de ikke kun fylder lidt af skærmbilledet.

<b>Markedet er forbedret</b>
Navigér lettere rundt i kategorierne grundet ny søgeteknologi!
Det er også muligt at se annoncers billeder i stort format.

<b>Erhvervsannoncering</b>
Har du et firma, og ønsker at annoncere, opretter du blot en annonce som vanligt og vælger ”erhvervskunde”. Se mere om reglerne herfor i brugerbetingelserne.

<b>Mine forumemner</b>
Se dine egne forumemner under "Mit indhold" på "Min konto",uanset om der er oprettet abonnement eller ej. På "Min offentlige profil" kan andre brugere ligeledes se, hvilke indlæg du har oprettet.

<b>Statusbeskeder</b>
Logmenter har skiftet navn til statusbeskeder. Du finder statusbeskeder nederst under "Min konto".

<b>Vigtigt for dig som bruger!

Login – Opdatér din emailadresse!</b>
Du skal fremover skal logge ind med sin e-mailadresse samt kodeord – og dermed bortfalder brugernavnet. Tjek derfor om din e-mailadresse fortsat er gyldig!

<b>Tjek ’Min konto’ og dit nickname</b>
Når du opdaterer dine oplysninger, vil du se et indtastningsfelt til dit navn, samt et til dit ”nick”. Kun dit nick vises når du opretter indhold på siden.

Du skal oplyse postnummer og køn. Derved kan vi give dig mere relevante anbefalinger og annoncer, og din profil fremstår som mere troværdig for andre brugere.

<b>Ændring af VIP!</b>
VIP-abonnement ændres. Det bliver 38% billigere per måned ved betaling med dankort og løber indtil du opsiger det igen. Pengene hæves automatisk på dit dankort og du behøver ikke at indtaste dine kortoplysninger igen.

Du kan nemt afmelde VIP-abonnementet igen via "Min konto" - "VIP-abonnement". Du kan stadig købe VIP pr. sms uden abonnement - dog kun for en måned af gangen.

Abonnementet oprettes først næste gang, du køber VIP.

<b>Opdatering af brugerbetingelser kræver din accept</b>
Vi har opdateret vores brugerbetingelser. Der er flere ændringer og du bør derfor ved første login på den nye side læse dem grundigt igennem (og acceptere hvis du fortsat vil bruge siden )

Vi ved at det nye ScooterGalleri kræver tilvænning for mange og vi skal nok tage positivt imod alle input, tilrette eventuelle fejl hurtigst muligt og besvare supporthenvendelser i vores support: www.scootergalleri.dk/faq

Med venlig hilsen

ScooterGalleri smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen til det nye ScooterGalleri!
Kommentér på:
Velkommen til det nye ScooterGalleri!

Annonce