{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

HOT STJÅLET I KBH!! {{forumTopicSubject}}

ALEX J.
En på 18år. skulle prøvekøre min hot 50 til en handel og pludsleligt forsvandt han. tjekkede han profil en halv time efter og den var slettet.

oplysninger.
Navn - Alex j - muligvis andet da jeg dsv. ikke så ID. Men han sagde "alex" ved sin telfon svare og det hed han også herinde.
Nummer(Han har blokeret den for indgående opkald) - 20292725.
Bopæl, københavns området.
cinatur - 1.68 - 1. 75. høj. blond. rigtig lidt skægget. Gik i sorte bukser på gernings tidpunktet og bar sorte airmax og en hættetrøje, var ikke "gangster" typen.

( Hvis du alex læser dette, skal du vide at hvis jeg ser dig på tanken/fisketorvet/field's/andre offentlige steder, smadrer jeg dig så meget at jeg ikke kan løfte min arme mere, jeg var vel alt for flink men det var en fejl og det lærte jeg, men du skal bare vente dig, har ikke glemt hvor grim du så ud, jeg smadrer dig så dybt.. Når du mindst forventer det. Bare vent og se, du har fået dig en rigtig god dødsfjende, smadrer dig så sønder og sammen, at du vil tro det er umuligt og alle dem jeg kender i kbh er informeret om dig.. jeg giver dig til 10 august. Enten smid nøglerne i min postkasse i døren og eller pengene og stil scooteren i min have igen. så slutter vi den men tro mig, ligenu tænker jeg kun på hvad jeg vil gøre ved dig.. Så jeg håber for dig selv at du ser den her besked inden 10 august..

MIT NUMMER - 91-68-95-27.

( ALEX, BARE VENT OG SE )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HOT STJÅLET I KBH!!
Kommentér på:
HOT STJÅLET I KBH!!

Annonce