1.209 visninger
|
Oprettet:
Støddæmper sat sig - NRG {{forumTopicSubject}}
Hej SG mine nrg støddæmpere foran har sat sig oppe, er der nogle som har prøvet det før som ved hvad jeg kan gøre?
har også en anden forgaffel liggende men tvivler på det er så let bare at pille støddæmperne af og sætte dem over på den anden.
og inden i siger skift forgaffel, forgaflen er fra en piaggio typhoon så den er ikke magen til men støddæmperne er.
Online Tilmeldt:
jan 2012
Følger: 12 Følgere: 51 Scootere: 4 Emner: 9 Svar: 6.096
Piaggio er kendt for deres elendige forgafler.
jul 2009
Følger: 33 Følgere: 36 Scootere: 19 Emner: 104 Svar: 1.333
jan 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1 Emner: 11 Svar: 3.308
Hvis du kan komme til at få simeringen ved gaffelbenet ud så kan du kigge ned, så er det 9 ud af 10 gange fordi det ben der inde er fyldt med slam og rust og så klemmer det fast i nylon bøsningen. Men at skille lortet ad er så sindsygt svært når det har sat sig at man nemt risikere at smadre det. Find en brugt der ikke har sat sig, eller overvej at smide de 2000 kr en doppler gaffel koster. Gaffelenderne kan du jo bare flytte videre over på en brugt gaffel fra nrg eller typhoon det er eneste forskel og de er nemme nok at flytte.
aug 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 19
jul 2009
Følger: 33 Følgere: 36 Scootere: 19 Emner: 104 Svar: 1.333
jan 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1 Emner: 11 Svar: 3.308
aug 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 19
ej jeg tog forhjulet af, og slog på siden af enderne? ved ikke hvad de hedder.
de skal jo kunne dreje rundt, og de rørte sig ikke. så bankede dem frem og tilbage og så til sidst tog jeg bolten og stak end i gennem det ene ben ad gangen og vred rundt. så blev de lige til at dreje rundt med hånden og virkede fint. da jeg så monterede hjulet virkede de ikke, så vil prøve det LaLLE siger.
Støddæmper sat sig - NRG