{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

Prisgaranti på scooter hjemmeside {{forumTopicSubject}}

Den nyere scooterhjemmeside som folk efterhånden nok kender, reklamere meget med prisgaranti og store besparelser med op til 50%.

Jeg har skrevet mails til dem ang. hvordan de kan tillade sig og kalde det prisgaranti når de tydeligvis IKKE er billigere end deres konkurenter. Jeg sendte nogle links fra 2 andre hjemmesider hvor konkurenternes dele var billigere. De opdaterede så deres egne priser, men efter 2 uger Wupti, så var prisen skruet op igen !.

Jeg mener ikke man kan være bekendt og markedsfører en hjemmeside der fortæller at de er de billigste, hvilket de så ikke er. Deres politik er, hvis man finder noget der er billigere eller samme pris, skriver man bare en mail, hvorefter de vil rette priserne ( ligesom jeg gjorde) Sagen er bare at prisen man får er kun midlertidigt.
Det kan da heller ikke være rigtig, at man skal bruge sin tid på, at tjekke andre scooter hjemmesider ud, fordi man tror man ikke får den rabat man har krav på, når de skriver prisgaranti !

Hvad sys i drenge ? Skal vi finde os i det her ?

Prisgaranti kan jeg næppe kalde det når de snyder os for den rabat vi har krav på!

Joachim G.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prisgaranti på scooter hjemmeside
Kommentér på:
Prisgaranti på scooter hjemmeside

Annonce