{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

hvorfor gør den det?? {{forumTopicSubject}}

Heej SG håber der er en klog mand/kvinde som kan guide mig i hvad fanden der er sket med min scooter.
det der er sket er. igår efter lige at have lavet på den så den var tæt og indstillet kørte jeg hjem fra bramming til holsted. uden problemer den trak fint alt gik jævnt og dejligt.
da jeg så kommer hjem går der en time så skal jeg lige ud og kører en tur på maks 3-4 km da den pludselig kommer med sådan en høj banken nede fra kickstarter skjoldet ved koblingen??. se det er der den pludselig ikke gider at trække mere eller hvertfald kun meget lidt. den kan fint starte men den går ud i tomgang og jeg ved simpelthen ikke hvad der er galt.
det er 47,6mm s-line der sider på std kobling og std gearing skiven er pillet og det er tun udstødning der sider på. håber på der er en der kan hjælpe mig med den som bor tæt på Holsted, self mod en slat penge. please hjælp.

seneste nyt har idag prøvet at starte den igen og nu kan den står i tomgang men trækker stadig overhovedet næsten ikke please hjælp se evt. video i mine videoer den hedder hvorfor gør den det??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor gør den det??
Kommentér på:
hvorfor gør den det??

Annonce