715 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

STJÅLET RMX STJÅLET RMX

Hej. Jeg har fået stjålet min rmx i går eftermiddag. Den blev stjålet i Fjerritslev. Den stod låst med skivebremselås, så de må have været 2 om det + en trailer eller varevogn.

Så derfor vil jeg sætte stor pris på hvis folk lige ville kigge sig omkring i 9690 området. I bedes kontakte mig hvis i ser eller hører eller bliver tilbudt en rmx lignende min.

På forhånd mange tak.

Det er den her det drejer sig om der er dog kommet ny forskærm, og ny bagskjold og nye dæk:
http://www.scootergalleri.dk/galleri/288865-suzuki_rmx_50_

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.
  • Møbel samling kommode og teol 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  STJÅLET RMX
  • #1   22. okt 2012 Nu er jeg desværre ikke fra det område, men efter selv at have haft et tyveriforsøg kan jeg anbefale dig altid at have kæde lås (som loven faktisk påkræver) med en så stor lås som muligt. Derudover er en skivebremselås med alarm en god idé idet udseendet af en sikret scooter samt larmen fra alarmen gør at de fleste simple tyve holder sig fra den. smiley

• #2   22. okt 2012 Nitte du har fået stjålet din RMX. Håber sq du finder den igen.

Hvis det er så er der flere der kigger efter stjålet knallerter og scootere i den her gruppe hvor folk over det meste af Danmark holder øje med stjålet maskiner. Du kan også slå et gratis opslag op med din RMX og skrive lidt info om den samt om der er dusør. Alle er i hvert fald velkommen i gruppen!
    Siden er her http://www.facebook.com/Find.Stjaalet.Knallert.Scooter

• #3   22. okt 2012 Næste gang får du lavet en kæde lås som går under gulvet, som os andre. så skal de skærer låsen op og det vil i kunne høre

• #4   22. okt 2012 kan så lige sige dig at en skrevebremse lås kan låses op med en top og en hammer så det er den nemmeste lås af bryde..

og det er sku trælst når det sker..

Kommentér på:
STJÅLET RMX

Annonce