{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.447 visninger | Oprettet:

Er Puch Maxi en god scooter :) {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen! jeg kunne godt tænke mig og vide om en Puch maxi er et godt valg af knallert, jeg har for langt i skole til jeg gider og cykle så skal bruge en knallert/scooter som er billig i drift da jeg lige er flyttet hjemme fra. Har kun læst en masse godt om puch maxi håber i kan hjælpe mig! smiley

tak på forhånd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er Puch Maxi en god scooter :)
  • #1   28. nov 2012 Maxi er en knallert, ikke en scooter smiley
    Den går langt på literen, men er ret nem at stjæle.

• #3   28. nov 2012 tak for svaret smiley så vidt jeg ved er jog rimlig heftig hvad prisen angår smiley har ikke så meget mere ind 4000-4500 at gøre godt med smiley

• #4   28. nov 2012 er det ikke bare et spørgsmål om og låse den med kæde og sådan smiley

• #5   28. nov 2012 det er en gode knallert har sel en

• #6   28. nov 2012 den er også fin sådan en FS1 de er bare dyre i forhold til hvad stand de står i smiley
    -tak for svarende! smiley

• #7   28. nov 2012 Tror ikke der findes nogen maskine mere upålidelig end en Yamaha fs1, slet ikke i den prisklasse. En yamaha til 4000 har været tunet forskruet af en million unger uden tålmodighed eller forstand, så den svigter med garanti når det gælder.

En maxi er dælme så simpel så den næsten ikke kan gå i stykker, og sker det endelig, så kan det som regel fikses midlertidigt med en rulle gaffatape og et rustent søm, hehe. Hvis det bare er til hverdagstransport, så ville jeg vælge en eller anden plastikraket (scooter), de er ikke bedre værd end at køre på vejene selvom der er sne og salt derpå.

• #9   28. nov 2012 tak for svaret krog smiley

jeg skal bare bruge en pålidelig hverdags scooter eller knallert til at komme i skole på også tænkte jeg på en puch maxi, har nemlig hørt en masse godt om den:)
    - men hvis man vælter på en scooter kan det blive dyrt i skjolde smiley

• #11   28. nov 2012 Og hvis du vælter på en flot original maxi har man potentielt ødelagt et stykke historie. Der kommer aldrig flere maxier, men plastikraketterne pumper de ud i spandevis.

• #12   28. nov 2012 en hot 50? eller bare pgo generelt smiley

• #15   28. nov 2012 krog det har du ret i men nu tænker jeg mest på hvad der er mest økonomisk for mig smiley
    hot 50 er også en fin scooter de er bare svære og finde til den rigtige pris
    mange af dem er også helt vildt forskruet smiley

• #17   28. nov 2012 ja det ved jeg godt smiley men man finder jo ikke ud af om den er før man selv skiller den ad smiley

• #18   1. dec 2012 du kan sargens finde en jog til den pris,men du skal dælme også kigge ordenlig efter og have prøvede den af,den er heller ikke dyr i dele som plast,mm du er nørd som jeg hvor alt skal være originalt,og jogen køre også langt pr litter.pgo er skam også en god maskine,men har mange fejl,især om vinteren så er der kabu problemer kondens svømmer der hænger lort i dyserør,træls og skilde af osv,hvor jogen ja den køre bare,den behøves altid kabusprit,alt det vil du kunne læse masser af nu hvor vintren er kommet,puch maxi dejlig maskine og køre om vintren grunden den hjul er så store,den skære lige igemmen snenen,men synd og bruge den til det,men den er faktisk blevet brugt tybisk til det i mange år for at skåne folks pæne scooter om vinteren,men nu er den blevede retro her inde for de sidste 5 år,hvad jeg har erfaret,så nu kan man heller ikke have den i fred,den koster sygt meget i originale dele,jeg vil sige find en godt kørene caio den er der ikke nogle der vil stjæle sådan lige.og så koster de ikke ret meget,og de køre sindsygt langt pr litter,sory den lange historie he he smiley

Kommentér på:
Er Puch Maxi en god scooter :)

Annonce