{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

Miki
Miki
Følger: 5 Følgere: 80 Emner: 286 Svar: 1.427

Tilkørsel af mina cylinder pgo {{forumTopicSubject}}

Hey jeg er ved at anskaffe mig et støbejerns cylinder med 10 mm krydspind og jeg vil godt vide hvor mange km jeg max ska' kører med halv gas altså hvor mange km? Kan jeg også på en eller anden måde nulstille mit speedometer så kilometer tælleren tæller hvor mange km mit nye cylinder har kørt så?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilkørsel af mina cylinder pgo
  • #1   9. dec 2012 Her er en guide til tilkørsel: (link fjernet)

Tror ikke det er muligt at nulstille speedometer. Men du kan jo skrive det op som der står nu og så kan du regne ud derfra hvor langt det nye har kørt.

• #2   9. dec 2012 Ska' jeg kører med dyse 74 og ikke dyse 72 som er standard imens jeg kører mit cylinder til? Hvad er dine erfaringer?

• #3   9. dec 2012 man kan godt spole km tal tilbage det enste problem er bare det nemt kommer til og vise forkert i fart

• #4   9. dec 2012 Okay men kan du ikke lige komme med din erfaringer med tilkørsel af støbejerns cylinder og hvad med dyse ska' der en 2 numre større i end den standard 72 jeg vil kører med?

• #5   9. dec 2012 Altså under tilkørslen af cyllen smiley

• #6   9. dec 2012 Ja det er bedre at smide en dyse i som er en størrelse større når man køre til i forhold til den man vil køre med når kittet er kørt til.

Hvis du køre med 72 normalt, ville jeg smide en 74 i.

• #7   9. dec 2012 Okay og er det svært at komme til at åbne bundkaret? Det ligner at pgo hot 50 har en advanceret karburator... Men ska' jeg kører 300 km med 1/3 gas eller hvad erfaring har du? Jeg har kørt vespa ciaos cylinder til med samme dyse jeg kørte med under 100 km tror faktisk det var omkring 50 km men det er jo ikke det samme...

• #8   9. dec 2012 Nej meget nemt at skifte dyse på hot. Du skruer vare karburatoren af studsen og af med bundkaret. Nej bare følg den guide til tilkørsel som jeg sendte. Du behøver slet ikke køre 300km med halv gas. Men følg guiden.

Ciao og maxi osv kommer slet ikke så højt op i omdrejninger som en scooter derfor behøver man ikke tilkøre så meget.

• #9   9. dec 2012 Okay så af med afstandsstykket og studsen også skrue bundkaret af og kom ny dyse i størrelse 74 også følg den guide du sendte mig samt kom en ny o-ring i afstandsstykket også lige en ny membran pakning da jeg vel også ska' ha' studsen af dernede for at få hele studsen af... Men har du ikke en lidt nemmere måde at jeg kan kører mit cylinder til på?

• #10   9. dec 2012 Punkt 8 forstår jeg nemlig ikke... Ska' jeg give bundgas i den tid han skriver indtil der er kørt 10-15 km eller hvad? smiley

• #11   9. dec 2012 Forresten hvis jeg tager tragten ud ska' jeg så beholde dyse 74 i maskinen efter tilkørslen så stemplet ikke varme sætter sig i min cylinder for benzinen køler jo smiley

Kommentér på:
Tilkørsel af mina cylinder pgo

Annonce