{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knæk uds. til Gilera Stalker
  • #1   9. dec 2012 ikke lovligt

• #2   9. dec 2012 Du kan få en Knæk til en speedfight 2 og til en HOT 50 også.
    Så jeg tænkte på om man kunne finde/lave en der passer?

• #3   9. dec 2012 men så er det jo ikke lovligt

• #4   9. dec 2012 Hvis den er EU godkendt er den så ikke?

• #5   9. dec 2012 nej det tror jeg ikke fordi at du ikke må ændre på den, det skal være standart dele

• #6   9. dec 2012 Ja det er det jo også hvis det er en 30'er udstædning.

• #7   9. dec 2012 ja, men den er ikke godkendt til den maskine

• #8   9. dec 2012 ja hot har lavet en ny model uds som er et knæk. som er lovlig og køre med PÅ HOT.
    og du kan ikke få en lovlig knæk til en 30 stalker,

• #9   9. dec 2012 Lort med lort på! smiley

Kender i en anden Udstødning der vill være badass til den? /som er lovlig)

• #10   9. dec 2012 hvis det skal være en lovlig scooter må det kun være godkendt udstyr, altså et standart udstødning. smiley

• #11   9. dec 2012 Du kan ikke finde andre udstødninger der er lovlig til din stalker bortset fra standard udstødningen. smiley

• #12   9. dec 2012 nej

• #13   9. dec 2012 lad vær medt at smid noget form for lir på en lvlig scooter, hvis du vil ha knæk på så skift din cylle og karbu til noget ulovligt når du er igang så flyver du osse bare fra A til B

• #14   9. dec 2012 Hehe. Havede jeg også gjordt hvis det ikke var for den nye lov!

• #15   9. dec 2012 Lige meget om du skulle til at lave om på udstødninget for at få det på din, så var det ulovligt smiley

• #16   9. dec 2012 Den nye lov bliver sjov smiley

• #17   9. dec 2012 den nye lov blir lort, ka knallerten køre over 80 så ska man stikke af hver gang det vil sige at så der ikke nogen kære mor mere. så ska man brage den igenem alle mulige sidegader og afspæringer med 100+ det blir stramt

• #18   9. dec 2012 Over 80? Hvad snakker du nu om.. Folk fatter da heller intet af reglerne..

Du får en ubetinget frakendelse af dit knallertkørekort hvis den kører over 100, ellers er der ikke ændret på det i forhold til før. Så konsekvenserne er jo de samme som før, Rasmus, du kan jo altid lave den lovlig igen, hvis du bliver stoppet.

• #19   9. dec 2012 Man kunne også holde sin tunede scooter på banen, og så kører lovligt når man kører på gaden... Gør både din kørsel mere sikker, og det er også mere sikkert for andre i trafikken... Ja det er kedeligt, men bliver du stoppet, så lad være med at klage over bøden og straffen o.s.v, det er din fejl, ikke politiets... smiley

- Men angående det med udskiftning af udstødning.... Jeg fik at vide af de sidste 3 betjente der har stoppet mig, at så længe den kører lovligt (hastighedsmæssigt og har papirer og det i orden) er de lidt ligeglade.

1. gang med Technigas Silent Pro, godkendt til 45'er (målt 39,6 på felt)
    2. gang med Top Performance POWERED 50cc - 70cc sport udstødning (målt 38,3 på felt)
    3. gang med Technigas Next knæk (målt 39,4 på felt)

Aldrig fået en bøde for at kører med uoriginalt udstødning.

Også blevet stoppet med standard knæk fra en HOT50 NAKED, på min PMX, og de sagde heller ikke noget, men blev ikke målt (Knækket er kun godkendt til PGO modeller fra 2009+, min er fra 2006 lige inden plade)

Så tror ikke der sker noget, så længe du kører lovligt smiley

Kender også flere der er blevet taget med Gianelli Go, og de har heller aldrig fået en bøde for udstødning (Konstruktiv-Ændring) smiley

• #20   9. dec 2012 Okay mange mange tak Daniel F. Mente også det var sådan det var smiley

• #21   9. dec 2012 Daniel F det kan godt vøre at det er sked for dig hvis politit mangen har haft en dårlig dag så tager han den lige meget hved.. for den skal være godkendt til 30 scooteren.. og det er de andter ikke så du ville få en bøde lige meget hved ;)..

og hvorfor skal man holde sin tunet scooter på en bane det kan jeg ikke se nogle grund til smiley

• #22   9. dec 2012 Men selvfølgelig, chance ambulance smiley

Men selvfølgelig, skulle det gå efter lovgivningen kan de straffe dig for konstruktiv-ændring, da den oprindeligt ikke er godkendt med det udstødning, men så meget går de ikke op i det, hvis du er venlig overfor dem, er de ligeså overfor dig (udover nogle af de ældgamle oldinge, der bare skal finde alt hvad der er at sætte en finger på inden de skal pensioneres, de kan være nogle seje bananer), men normalt, vil jeg ikke mene der sker noget, så længe du er venlig, og har farten og papirerne på det rette sted smiley

• #23   9. dec 2012 Fordi der ikke er nogen grund til at kører 80+, så må man da kører før hjemme fra smiley

- Men griner fandme den dag du bliver taget, eller pludselig står med en gæld du aldrig kommer til at kunne betale dig fra, fordi du har kørt en ned (stakkels person det går udover, bare fordi du er kvajpande, og ikke kan styrer din maskine, på grund af fart) smiley

• #24   9. dec 2012 Daniel F det er lige meget nogle gange at man er flinke over for dem.. de tager en for det mindste smiley

du er sku da ikke for klog og køre på de få gange jeg at jeg køre i byen der køre jeg efter bilerne smiley og hehe nu har jeg haft scooter lige siden jeg var 15 også til nu og har altid kørt tunet og er da bleven stoppet 3 4 gange men hvad de små penge det koster det er ikke det der skal stoppe mig fra at kommer hurtiger fram fra a til b. og har sku aldrig tudet over det der er der sku ikke nogle grund til. hvis man syner sin scooter er man også stor nok til og tag skrallet der kommer smiley men lige meget hvad jeg ville køre tunet lige meget hvad smiley

• #25   9. dec 2012 Hvis det skal være helt rigtigt, så er det KUN de udstødninger din scooter er født med fabrikken, eller samme model er født med og godkendt som 30km/t knallert. Det er derfor der til bla. Hot 50 kan sættes en lovlig knæk på, der var jo en version med netop en knæk udstødning. De originale koster dog alt for meget.

Til en Stalker er der ikke rigtig andre end den der er født med der er lovlig. Det er kun til 45 knallert du kan sætte andre på en den originale som stadig er lovlige, hvis hastigheden overholdes selvfølgelig.

Kommentér på:
Knæk uds. til Gilera Stalker

Annonce