{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stalker 45 vs 30 fælg.
  • #1   11. dec 2012 hvis begge er tromel bremse er der ik forskel

• Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 12 Følgere: 51 Scootere: 4 Emner: 9 Svar: 6.096
    #2   11. dec 2012 Siden hvornår snakker vi om Runner ?

Jeg ved faktisk ikke om de helt gamle Stalker ikke kører med den gamle Hiper2 motor, dvs 100mm tromle, det gør de gamle Typhoon's ihvertfald.

Så mit svar må være der kan være forskel på fælgene, alt efter årgang, dog hvis begge er af samme årgang burde fælgen passe direkte over. smiley

• #6   11. dec 2012 Hahaha det fandme komisk det der i 2 ;-)!

• #7   12. dec 2012 Det hele bunder ud i at jeg har købt en 45 motor til min stalker. Jeg har det gamle bagfælg fra en 30 motor. Siden jeg ikke kan finde et fælg hvor der står det er til 45 knallert, går jeg ud fra der kan sidde en skive på et helt almindelig bagfælg til en stalker?
    Eller er jeg helt ude og skide?

• Reject ™
    Online Tilmeldt:
    jan 2012

#8   12. dec 2012 Jeg går ud fra du har købt en DD blok istedet for en SD, om den er fra en 45'er eller en 30 er sådan set ret ligemeget, men du skal have fat i et DD bagfælg hvis det skal passe sammen.

Som Attermann siger så findes Stalker som DD, men jeg mener ikke de findes i Danmark, så du skal finde på noget andet, eller skifte fælge til noget der findes med skive.

• #9   12. dec 2012 Fælgene passer lige over, eneste man skal være opmærksom på er om det er gammel eller ny type motor. De skifter ved omkring 98-99. Du kan kende den nye type ved at den bla. har oliepinden synlig bagerst på gearingen, hvor den gamle har påfyldning skjult bag baghjulet.

Jeg mener også Stalkeren findes kun i de nye udgave, men den kan jo sagtens have fået en gammel Typhoon motor på et tidspunkt. Har selv haft en hvor det var tilfældet.

• Reject ™
    Online Tilmeldt:
    jan 2012

#10   12. dec 2012 12V, Nu nævner spørger jo skive på baghjulet, så det kræver en bagfælg med skive, en SD bagfælg passer ikke.

• #11   12. dec 2012 Nåede ikke at læse sidste besked inden jeg svarede smiley

Men kan alligevel ikke blive helt klog på beskrivelsen? Svane, er den nye blok du har købt med holder til bremsekaliber bagerst?

• #12   12. dec 2012 12V:
    Ja den er. Den motor jeg har købt er lavet til at der skal sidde kaliber bag på smiley

Kommentér på:
Stalker 45 vs 30 fælg.

Annonce