{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

Maxi projekt! {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.

Det er nu 7 Måneder siden min bedste ven blev kørt ihjel på knallert..

Han var igang med at bygge en Maxi op som jeg så vil bygge færdig for ham for at vise min store kærlighed og respekt til ham!

Men problemet ligger i at jeg ikke har kunne finde en billig maxi eller en som vil forære en gammel skrot bunke af en maxi væk!? smiley

Ville høre om Der var nogen af jer som kendte en som havde en maxi stående eller som vil give en væk til et godt formål?

Maxien skal bygges op fra bunden så standen på den er ligemeget!
Skal bruge en komplet maxi også gerne med tom motor!

-. ved godt man ikk må Anoncere i Forum men mener det her er en undtagelse da jeg har ledt efter en i 7 måneder! uden hæld!!!!

Plus det går til et godt projekt!,

---Skriver gerne under på den bliver brugt til det hvis i ikke tror på mig!

R:I:P Jackob Rud Min brow! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maxi projekt!
  • #1   16. dec 2012 Hvor lang tid kan det lige tage at spare de 1000-1500 op.? Det kunne man vist nemt have klaret på 7 mdr. Tror heller ikke at du finder nogle der vil forære deres maxi væk.

• #2   16. dec 2012 kan ikke se hvorfor det er en undtagelse at du gerne må annoncere i forum bare fordi du har ledt efter noget umuligt i 7 måneder.
    du finder ingen der giver det væk.

• #4   16. dec 2012 Hold da helt kæft hvor er i svanser da respekt løse prøv da lige og sætte jer i mit sted!

Bar projektet kommer til at koster 8.500.10.000kr derfor har jeg ikk så mange penge da jeg har gået og sparet op i al den til!:

Stephan S: Mange tak for det! Prøver virkelig at finde en!

• #5   16. dec 2012 Det er lidt underligt det her.
    Du siger at han var igang med at bygge en maxi op, men hvor er så den maxi som han havde gang i?
    Han må ha haft en siden han var igang med den og hvis han havde en, hvorfor skal du så ud og købe en maxi?

Og nej, det her er ikke en undtagelse, for der er ingen undtagelser.
    At du ingen penge har og derfor tiggende søger en maxi og bruger den ven som begrundelse er sgu for langt ude.

Du får hermed en udstemme for at annoncere i forum, for det må man ikke, uanset om du føler dig speciel og tror at du selv kan lave undtagelser, som kun gælder for dig.

Din ven ville sikkert være skide ligeglad med dit projekt.
    Han ville sikkert hellere have at du kører på cykel med lys og hjelm på, så du ikke ender i en 1værelses med låg på, ligsom ham.

Brug de penge det koster på markedet eller vent til at du råd til det.

Bare drop annoncer i forum, der er INGEN der gider at glo på dem.

• #6   16. dec 2012 du er da for lam at høre på!.

Jeg vil købe en da jeg ikke måtte overtage eller købe eller få hans.
    Pga hans forældre syntes at det var ham som skulle have bygget den op derfor.

Nej jeg føler mig ikke speciel på nogen må de regner bare med folk har en smule medfølse!!!.... -.-´

Nej han ønsket nemmelig ikke da jeg hjalp ham igennem hans projekt den skal bygges op og til udstillinger osv!....

• #7   16. dec 2012 Tror ikke på det.
    Det er hans forældre der har arven og hvis du laver en Maxi, så er det stadig din maxi og har intet med ham at gøre.
    Hvis det var hans maxi som du gjorde færdig, så gav det mening, men det gør det her ikke.

• #8   16. dec 2012 er skuda ligeglad hva du syntes har ikk spurgt om din mening?

JEg vil bare bygge en maxi op til ham for at fise min kærlig og respekt og taknemlighed for at han har hjulpet mig på det rette spor!

-.Var det ikk for ham sad jeg bag tremmer nu eller var død.........

• #9   16. dec 2012 jeg syndes det er fint at du vil bygge en maxi op for din ven men du bliver nød til at høre på hvad de andre siger for der er en regel om man ik må lave en annoncere i forum og den gælder for lige meget om ens ven er død eller om ens nabo's kat er død altså det må du ku forstå og en maxi koster hvad den koster så du må vente til du har penge nok til det det gør vi alle

Kommentér på:
Maxi projekt!

Annonce