{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Hot50 mærkeligt problem?? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har (IGEN) et problem med min hot smiley

I dag kunne den ikke starte, men dagen før startede den 2. forsøg på kick starter (Lugtede meget af benzin efter nogle forsøg). Men det der er lidt underlig: De første 500 meter jeg kørte kunne den maks kører 20 km/t og den ryger en smule fra udstødningen.. Har lige skiftet shoker, så tror det er fordi den ikke slår fra?
Efter de 500 meter så kører den perfekt og kører 35-38 km/t.
Men så efter 6-7 km så begynder den at hakke lidt og kan maks køre 32 km/t (kører ujævnt).
Den står standard, bortset fra Gianelli Go. Jeg har det i tankerne at jeg vil tjekke tændingsanlæget. Men hvad kan man kontrollere udover tændrør/tændkabel?

Inden for 3 måneder har jeg skiftet: starter, rem, variator (komplet), tændrør, luftfilter og shoker.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hot50 mærkeligt problem??
  • #1   28. dec 2012 Sæt standard udstødning på.

• #2   28. dec 2012 Den koster så også kun 1.000 +... Kan en udstødning gøre så den kører så mærkeligt :S ?

• #4   28. dec 2012 Ops, glemte lige at fortælle den kørte perfekt inden jeg fik problemer med choker. Så det er ikke fordi det er kommet efter jeg har skiftet udstødning.. Måske en vigtig detalje smiley ?

• #6   28. dec 2012 Hvordan kan jeg kontrollere den? Har sat den på for 1 uge siden eller sådan noget, da jeg havde problemer med den gamle. Og jeg har jo lavet om det det stik der sad på den nye choker.. (Er sat rigtigt på). Så jeg kan vel næsten ikke engang få en ny af KGI. Selvom der står at stikket ikke altid passer på.

• #8   28. dec 2012 Har smidt udstødningen ud for over et halvt år siden da der var hul i den. Men ja, har klippet.... Hvad skal man ellers gøre når stikket ikke passer og de ikke har andet til salg, det er jo latterligt.

• #10   28. dec 2012 Ved ikke om jeg har den liggende, tror jeg ikke...

• #12   28. dec 2012 Tag Choker fra det er unødvendig det har jeg gjort på Min Derbi den køre bedre uden smiley

• #13   29. dec 2012 Så har jeg kigget lidt på den, der kommer gnist fra tændrøret, men når du sætter det i og prøver at starte det, så bliver det fyldt med benzin.. Så er det fordi den for for meget benzin at den ikke kan starte?

• #14   29. dec 2012 Hmm, efter jeg igen at prøvet mig lidt frem har jeg fundet ud af chokeren ikke får strøm? Den har stel, men den har ingen +. Vi har prøvet med en prøvelampe og så med tænding på og prøvet med elstart, og den lyste ikke.

• #15   5. mar 2013 har næsten det samme problem med min ???
    den starter på første hug men den står meget højt og blever meget varm på meget kort tid bare den står to min i (høj) tomgang så er den brandvarm og den køre ca 50 60km/t og det lyder som om at den hele tiden for choker men ka ik helt finde ud af lortet smiley
    men det hjælper ik at stille på karb verken luft eller tomgangs skrugen ????
    hva ka det være ??? plis hjælp den ska køre til næste uge da der starter jeg på arbejde

Kommentér på:
Hot50 mærkeligt problem??

Annonce