{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.706 visninger | Oprettet:

Miki
Miki
Følger: 5 Følgere: 80 Emner: 286 Svar: 1.427

Tilkørsel af 40 mm støbejerns cylinder pgo {{forumTopicSubject}}

Hey kører med giannelli go udstødning samt dyse 74 i min standard karburator... Jeg ska' ha' smidt min nye cylinder med 6 skyllekanaler på som er i støbejern samt at jeg nok smider et RMS topstykke på som er standard... Min scooter kører super godt nu men hvordan ska' jeg kører det nye cylinder til men ved godt at der ska' lidt 2 takts olie i tanken hver gang jeg tanker benzin under tilkørslen... Men er 300 km nok samt at jeg evt kan lade min scooter stå i tomgang i 5 minutter inden jeg kører og tænker at 1/3 gas de første 200 km er godt og de sidste 100 km er det fint at jeg kører med 2/3 gas eller hvad mener i herinde på sg og jeg har hørt at man ikke må kører med gassen det samme sted selvom at man ska' kører med 1/3 gas da der vil komme et mærke i min variator eller sådan noget... Men noget vejledning ville være skønt om hvad dyse jeg ska' kører med og hvordan min nye cylinder samt mit nye topstykke ska' køres til? Kommer det nye cylinderkit til at give mere træk eller mere på toppen da der er 6 skyllekanaler i det nye og der er kun 4 i mit nuværende standard pgo cylinderkit... Alle begrænsninger sidder i og har begrænset min variator så meget som muligt samt at jeg ikke har pillet tragten ud ved membranen...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilkørsel af 40 mm støbejerns cylinder pgo
Kommentér på:
Tilkørsel af 40 mm støbejerns cylinder pgo

Annonce