{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.421 visninger | Oprettet:

Yamaha fs1 problem {{forumTopicSubject}}

Har et lille problem med min fs1'er efter jeg har renoveret motor. Når den er kold er der ingenting, og den kører som den skal. Men så snart den bliver varm, eller skal sejtrække meget, så dør den ud! Ligesom hvis den løber tør for benzin, den dør fuldstændig ned hvis jeg bare giver bundgas, og det lyder helt ligesom når man løber tør for benz. Hvis jeg så slipper gassen, og trækker koblingen står den fint i tomgang, og så kan jeg så køre lidt videre. Har også skiftet stemplet ud, men ikke cylinderen. Så det er gammel cylinder med nyt stempel, ved godt det er noget lort, men det kan vel ikke være det? Håber virkelig i kan hjælpe!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha fs1 problem
  • #1   21. feb 2013 Prøv at sætte en større dyse i

  • #2   21. feb 2013 Tror bestemt ikke det er pga det er nyt stempel i gammel cylinder, det skulle ikke betyde noget hvis stempel ringene er i. smiley

    - Det lyder som noget kabu problemer, juster dyse og luft.


  • #3   22. feb 2013 Hvad er din opsætning.? Er den bare boret gearet og tun udstødning bør din dyse være en 150-170 og er den det så prøv at få stillet din tænding... nu har du vel også husket IKKE bruge unbracho skruer til at sætte membranen fast på indsugnings pladen smiley

  • #4   22. feb 2013 16mm karburator + indsugning, 14 tands for tandhjul, 5,3hk udstødning og racermembran. Der står ikke tal på min dyse, men hvad skal den ca være tror du? smiley Kan bare ikke forstå det da der ikke er noget når den er kold..

  • #5   22. feb 2013 Den burde køre optimalt omkring 150-180 men køb en af hver og prøv dig frem med hvilke der passer bedst til din knallert der er som sagt ikke 2 der er ens så prøv dig frem men det er der omkring drt skal være. Husk nålen skal være i tredje hak fra oven. Den der sidder i nu er meget for stor så den giver hvad der svare til at den køre med choker på hele tiden derfor køre den ike godt når den er varm. Og skal du gøre dig selv en tjeneste og få lidt mere spræl i den så få hævet udstødningsporten en 2-3 mm det giver bedre træk samt den bliver betydeligt mere omdrejnungs villig smiley

  • #6   23. feb 2013 Fik du den til at spinde?

  • #7   23. feb 2013 Har ikke fået kigget på det endnu, da jeg ikke har haft tiden til det. Men jeg har faktisk ikke oplevet det siden. Men har heller ikke været ude og køre den rigtig varm, så det er måske derfor smiley

  • Petur D
    Petur D Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #8   10. okt 2013 jeg havde også det problem du havde. har du pillet med plantinerne om de ikke er set ræt kører den meget dårligt. mellem rummet mellem plantinerne skal være (0,6 mm)

Kommentér på:
Yamaha fs1 problem

Annonce