{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.060 visninger | Oprettet:

Pgo Rodoshow begrænsninger? {{forumTopicSubject}}

Hvor sidder der begrænsninger i en PGO Rodoshow hvis der er nogen der ved det?

har smidt Top performance powered udstødning på og Top performance trophy 70ccm cylinder og polini speedcontrole variator på og en 17.5 dellorto kabu på så det vil sige Krumtap og kombling og studs og membran er standart?

ligemeget hvad jeg gør kører den kun 55 km/t?

Kunne der evt sidde begrænsning i Kobling eller studs/membran?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pgo Rodoshow begrænsninger?
  • #1   24. feb 2013 Indtil videre klare tappen det faktisk ganske udemærket og har haft tappen ude efter jeg havde kørt 2000 km med Top performance Trophy 70ccm og der er ingen skade på den på nogen måde smiley

Men hvor skulle begrænsningen sidde i studsen?

• Tutti R
    Tutti R Tilmeldt:
    aug 2015

Følger: 1 Svar: 4
    #2   8. aug 2015 begrænsningen sidder i det elektriske. ECU eller CDI

• #3   21. aug 2015 Begge dele blev skiftet til sport uden begrænsninger og det hjalp ingenting hehe men scooteren er solgt og det hele og uanset hvad jeg gjorde gik den bare ikk mer end 60 km/t smiley men den trak godt smiley

• Tutti R
    Tutti R Tilmeldt:
    aug 2015

#4   7. sep 2015 Der sidder 5 begrænsnnger i en rodoshow. Luftfilteret, ECU, CDI ( tændning), remskivens aksel har en pukkel som skal væk. (køb en til en hot50. uden pukkel)og sidst sidder der en i selve udstødningen som skal skiftes helt til tunudstødning.
    Meget kompliceret og kan IKKE betale sig. Sælg lortet og find en bedre model.
    Har en selv som kører 50 (næsten) lovligt. Har slebet 1.5 mm af bagsiden på akslen i remskiven med puklen. Derfor meget mindre omdrejninger og 10 km. mere i timen.
    Held og lykke.

• #5   13. sep 2015 det var også en scooter min far købte dengang den var helt ny og så er den bare bleven brugt til hverdag smiley men jeg kører ikk scooter mer jeg kører bil nu istedet for

• Tutti R
    Tutti R Tilmeldt:
    aug 2015

#6   21. sep 2015 Ja , man har lov at være heldig. Så fryser du heller ikke i de regnfulde kolde tider. smiley
    Hvis du savner rodoèn så har jeg min endnu (man kan jo ikke engang komme af med dem selv om man lover folk 500.- for at tage den. smiley
    )
    Jeg hænger nok på den gamle skæve scooter til den ryger på lossen.

profilbillede
  • #7   27. sep 2015 Altså jeg fik købt mig en fin ældre audi a4 som nu bliver skiftet til en nyere a4 vi snakker jeg købte en fra 96 og går op i en 2001 nu xD
    men da jeg fik den audi solgte jeg da alligevel min rodo for 800 kr smiley men der var der jo efterhånden også kommet helt ny motor på i forsøget om at få den til at kører over 60 haha

Kommentér på:
Pgo Rodoshow begrænsninger?

Annonce