{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.369 visninger | Oprettet:

G-Max driller efter karburator-skift {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Skiftede forylig min karburator på min PGO G-Max. Forrige og nuværende var samme model Keihin 12mm. Forrige dyse var en 76'er og den nuværende er en 72'er. Efter kørsel ligeud eller ned ad bakke med fuld fart dør den ud, og man skal åbne benzindækslet og så kan den starte igen efter nogle kick. Kan det være dysen, der er for lille og dermed giver for lidt benzin? Benzinhanen der "glemmer" at give benzin? Svømmeren der står forkert?
Jeg kan mærke den "holder igen" på en meget mærkelig måde. Sommetider kører den med 8000 rpm andre gange 9000 rpm lige ud. Den har aldrig været så "utilregnelig" før. Hvad tror I, der kan være galt?
God påske smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  G-Max driller efter karburator-skift
Kommentér på:
G-Max driller efter karburator-skift

Annonce