{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Kan ikke få knallertkort HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Jeg bliver 16 den. 19-04.13 og jeg er stadig ikke kommet til undervisning i knallertskolen Frederikshavn.
Jeg har været meldt til i cirka 1,5 år og har modtaget brev, skrevet under på at jeg stadig vil modtage knallert undervisning, har sendt det tilbage og de har modtaget det.

Efter jeg havde modtaget brevet og sent det tilbage gik der nogle måneder hvor der ikke skete noget. Jeg har læst at man kan modtage knallert under visning når man er 15½. og det var hvad jeg var på det tidspunkt, men der skete stadig ikke noget.

Jeg ringede ind og de sagde jeg var på det første hold. jeg ringede ind et par uger senere og spurte hvorfor der ikke SKER NOGET. De sagde at jeg nu var på hold 2. fordi der er nogen som havde meldt sig til for et par dage siden, så de kom før mig i køen fordi de var ældre. FAIR NOK....
Jeg ventede og ventede
Der skete stadig ikke noget og nu er det den 9-4-2013 og jeg ringede ind i dag og er blevet smidt af hold nr. 2 nu!!! Jeg er i øjeblikket ikke på noget hold og ved det ikke kan lade sig gøre bare at komme på et hold inden jeg bliver 16.

Så jeg tænkte på: Hvad sker der hvis man er fyldt 16. Knallerten som jeg køre på er lovlig og har nummerplade og ansvarsforsikring på den.
Hvis der sker en ulykke, dækker min ansvarsforsikring så selvom jeg ikke har kørekort fordi jeg ikke kan få et????

Mange tak for jeres svar på forhånd.

Er der andre herinde der heller ikke kan få deres kørekort??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke få knallertkort HJÆLP!
Kommentér på:
Kan ikke få knallertkort HJÆLP!

Annonce