{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "AUTO lakering på"
Auto lakering Storkøbenhavn
Puch tank skal males: Sidst jeg var hos en maler, kostede det 500kr pr del (autobranchen) Nu koster det 2000 kr for en ganske alm gul uden glimmer eller lign på en Puch monza størrelse tank.. E...
Puch tank skal males: Sidst jeg var hos en maler, kostede det 500kr pr del (autobranchen) Nu koster det 2000 kr for en ganske alm gul uden glimmer eller lign på en Puch monza størrelse tank.. E...
Skrevet af: Jimmi J - 19. maj 2021
Auto-lakering
hey sg har et par skjolde jeg gerne vil have malet, jeg har en sprøjte pistol og kabine men jeg har ikke nogle vådsliber, så jeg tænkte at det vil bare også kunne gøres med sandpapir ??? jeg har noge...
hey sg har et par skjolde jeg gerne vil have malet, jeg har en sprøjte pistol og kabine men jeg har ikke nogle vådsliber, så jeg tænkte at det vil bare også kunne gøres med sandpapir ??? jeg har noge...
Skrevet af: LASSE A - 9. nov 2011
Auto lakering
Nogle folk som ved hvad prisen er for autolakering kun yder skjolde og kickstarter skjold på hot 50 ?
Nogle folk som ved hvad prisen er for autolakering kun yder skjolde og kickstarter skjold på hot 50 ?
Skrevet af: Mikkel P - 11. jul 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af to lamper 700 kr.
- opvaskemaskine montering 700 kr.
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
AUTO lakering på amager ??