4.044 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Stempelringe"
Stempelringe
Hej, jeg har lige købt et nyt cylinder til min scooter, med sådan et stempel der har 2 stempelringe. På begge stempelringe er der et lille R, skal det vende opad eller nedad? På forhånd tak
Hej, jeg har lige købt et nyt cylinder til min scooter, med sådan et stempel der har 2 stempelringe. På begge stempelringe er der et lille R, skal det vende opad eller nedad? På forhånd tak
Skrevet af: Sven E - 13. sep
Stempelringe
Hej alle, jeg skal til at skifte stempel ringe på mit malossi sport kit. Mit spørgsmål er så om jeg skal køre til og hvor meget de skal køre til. Jeg har nu været inde og set mange Forum emner omkrin...
Hej alle, jeg skal til at skifte stempel ringe på mit malossi sport kit. Mit spørgsmål er så om jeg skal køre til og hvor meget de skal køre til. Jeg har nu været inde og set mange Forum emner omkrin...
Skrevet af: Hadi K - 9. jan 2023
Stempelringe
Hvilken stempelring skal være øverst den sorte eller den ikke sorte på et dr Racing 70ccm cylinder kit
Hvilken stempelring skal være øverst den sorte eller den ikke sorte på et dr Racing 70ccm cylinder kit
Skrevet af: Casper S - 8. jan 2023
Spar penge på din forsikring
jun 2010
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 2 Emner: 2 Svar: 21
jul 2012
Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 5 Emner: 391 Svar: 1.202
okt 2011
Følger: 31 Følgere: 42 Scootere: 3 Svar: 577
1. Svær at starte, ved kold motor.
2. Dårlig/ingen tomgang.
3. Dårlig/ingen trækkraft.
4. Ingen kompression
5. Det "rasler/klirre" meget fra cylinder og stempel, når motoren er startet.
apr 2010
Følger: 90 Følgere: 104 Scootere: 14 Emner: 42 Svar: 7.665
Stempelringe