{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Hjælp til dyse på SX 50. {{forumTopicSubject}}

Hey SG,

Jeg er begyndt at blive lidt i tvivl om hvordan jeg skal indstille min SX 50.

Den er 100% std med pillede begrænsninger og Yasuni Cross. Jeg startede med 78 dyse og gik derefter 85 og nu er jeg oppe i 95. Tændrøret ser ens ud hver gang. Måden jeg tester det på er at jeg varmer motoren godt op, kører 5km for at varme det op. Så skifter jeg tændrør og så kører jeg 1-2km for at varme det nye tændrør op og så kører jeg ca. 2km fuld skrald og drejer derefter nøglen ved fuld gas. Så tjekker jeg tændrøret med det samme, og det har denne farve:
Syntes farven er meget ens, men det kan også bare være at jeg skal højere op i dyse, har også set folk som kører 95 til 100% std opsætning. Kan det være fordi jeg skal have et koldere tændrør, eller skal den bare have mere benzin?

Tændrørene jeg bruger er helt nye.

Den har et dødpunkt ved 4000 omdrejninger, hvor det er lidt svært at komme over, og den har svært ved at trække ud i gearene, det er ligesom om at når den når til 10000 går det meget langsomt, men den kan godt gå op på 12000. Jeg er sikker på at den ikke er cdi begrænset, fordi den tager 12000 i tomgang, og man kan godt køre over 10000, det kunne jeg også da jeg havde hebo på.

Dyse 95:
http://www.youtube.com/watch?v=A9FHWbFa84A

Dyse 85:

http://www.youtube.com/watch?v=eT_e-oFSTA8


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til dyse på SX 50.
Kommentér på:
Hjælp til dyse på SX 50.

Annonce