{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det ikk?
  • #1   25. feb 2005 500 er anbefalet.. Det har du ret i, hvis du gør som Mads P altså hjernedødt, såå kan du købe en ny cylle om ikke så længe. smiley

• #2   25. feb 2005 jeg har sku da kørt med min cylle i 1000 km og den kørte jeg ikke til.. så bare gi den alt hva den kan træk

• #3   25. feb 2005 Hallo som Mads P Siger jeg har kørt med Sport Trophy og Corsa som Mads P os har , ingen har sat sig tvært i mod de river bare til smiley og nu har jeg skiftet til alu på min speedfight og INGEN ridser nul og niks

• #4   25. feb 2005 Hallo som Mads P Siger jeg har kørt med Sport Trophy og Corsa som Mads P os har , ingen har sat sig tvært i mod de river bare til smiley og nu har jeg skiftet til alu på min speedfight og INGEN ridser nul og niks så bare fuld gas mester

• #5   25. feb 2005 Nej det er under ordnet hvis du giver den godt med olie 100ml i tanken og så plus det i olie tanken smiley så er du ude og rulle

• #6   25. feb 2005 he he... så kan man godt se hvor meget forstand folk har på motore... hvis man tilføjer mere olie end det den skal have normalt så er det det samme som at smide motorolie i sin benz... he he... køre det kan den godt... men der er større chance for at den sætter sig da olie er med til at danne varme... og så kan i sige hvad i vil... jeg ville anbefale at køre de 500km og først derefter give den gas... har jeg gjort med alle mine cyller og der er ikke en der har sat sig endnu...

• #7   25. feb 2005 Mads P, alle de porer der er i metallet - de er stadigvæk åbne, når den er "rå" - altså ny. De skal først lukkes... og dette gøres ved at søbe stempel og cylinder ind i olie og så forsigtigt køre afsted.... Giver du gas fra starten af, så river du stemplet - Uden tvivl

Kommentér på:
er det ikk?

Annonce