{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

smadret cylle.. {{forumTopicSubject}}

hej sg monterede et tp trophy 70cc på min typhoon igår, indstillet perfekt og alt var som det skulle være. Så idag da jeg havde kørt et par km skete ullykken.. den gik i stå og ville ikke køre! fik den så hjem og tog min cylle af.. først troede jeg der var gået en låsering men nej.. det så presis ud som når der går en låsering! en stor fed ridse fra bunden af det hul til krydspinden og op til toppen af cyllen.. men begge låse ringe sidder stadig i mit stempel som da jeg satte dem i! der sad noget der lignede et lille rundt stykke metal fast i stempelet.. (ca samme tykkelse og længde som er par mm ståltråd) men kan ikke se hvor fanden det skulle været kommet fra? det kan ikke være inden fra motoren for har kørt med den i snart ½år nu og den har først gjort det her efter jeg skiftede cylle! men alt sidder jo som det skal og kan ikke se hvor fanden det stykke metal skulle komme fra! har smadret min nye cylle please hjælp vil ikke smadre en til!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  smadret cylle..
Kommentér på:
smadret cylle..

Annonce