Honda 125cm {{forumTopicSubject}}
hej sg forklar mig lige engang..
vi har alle dage taget crosser ind her inden, men efter crossgalleri er lavede vil i have alle der ind. siden er totalt nederen og der sker ikke en skid der inden.
reglerne siger stadig så længe den ikke er over 1125cm må de stadig gerne være velkommen her inden, men hvad jeg kan se er min maskine ikke velkommen her inden ind til videre, den afventes optagelse og ville håbe nogle hade lysten til og hjælpe mig lidt ind med min maskine..
ved godt sg er scootergalleri men vi har alle dage taget maskiner ind under 125cm men nu er det åbenbart slut eller hvordan:-(
har været med til og stemme så mange personer ind med 10 velkomstpoint flere gange og har det da lidt sådan jeg bliver ved ind til jeg ikke gider galeriet længere..
håber nogle kan se vi stadig skal bevare crosser her inden på 125 cm eller under..
jan 2011
Følger: 60 Følgere: 65 Scootere: 25 Emner: 218 Svar: 1.688
mar 2011
Følger: 31 Følgere: 39 Scootere: 18 Emner: 33 Svar: 86
aj men søren du har sku da rat i bare alt hvad du siger,
hvorfor side og smide en crosser ud bare på grund af det ikke lige gå efter deres hovede, og de selv smider en masse lorte scootere ind hvor ingen info eller billeder er godt!!
jeg fatter det virkelig ikke at SG er kommet så langt ned så det snart kun er små børn der er her inden, stort set hverdag ser man små børn her inden som skal spille smarte som ikke engang burte have en scooter da de ikke er gamle nok endnu.!!
jan 2011
Følger: 60 Følgere: 65 Scootere: 25 Emner: 218 Svar: 1.688
Honda 125cm