{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.407 visninger | Oprettet:

Jem og fix {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har en masse problemer med min Leone Swan. Jeg købte den d. 8. april, og den er nu til reparation for 3. gang, kan det passe at de ikke må give mig en ny før den har været inde til reparation for 4. gang?
Der er en ordentlig flænge i luftfilteret, den trækker og flå i mig når jeg kører, vil ikke gasse op før håndtaget er helt i bund, går ud når jeg holder stille og først efter 200-300 meter er den på max farten, den er kommet med en lyd der minder lidt op et puf eller et bang nede fra motoren af 2 gange nu, efter den lyd kører den MAX 15 km/t
Kan det virkelig passe at de ikke må tage den tilbage før 4. reparation, når det er sådan noget lort?


Andre forumemner med "Jem og fix"
Jem og Fix ?
Sælger de spartel ?
Skrevet af: . ™ - 15. jun 2006
Jem og Fix ?
Sælger de spartel ?
Skrevet af: . ™ - 15. jun 2006

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jem og fix
  • #1   26. jun 2013 Giv du hellere 10tusind for en ny PGO eller en anden scooter.

    alle de der Tante hansen og jem og fix scooter holder ikke.. Det passer lige med når du kommer jem så skal de fixes


  • #2   26. jun 2013 Tag evt fat i forbrugerstyrelsen. De kan nok hjælpe dig

  • #3   26. jun 2013 har været dernede igen i dag, og de sagde at jeg skulle kører den til reparation en gang til, hvis den ikke er ordnet når jeg får den igen INDEN FOR EN UGE kræver jeg en ny... Sidst den var af sted var han en måned om at lave den...


  • #4   26. jun 2013 har ikke lige de der 10tusind til en ny

  • #7   26. jun 2013 ^^ En PGO holder sku da også i lang tid?


  • #8   26. jun 2013 Hvis den har været repereret 3 gang kan du kræve dine penge retur, men jeg mener at det skal være samme fejl.. smiley
    - men som Speedster siger, så hvis du får pengene tilbage, så køb 1000 gange hellere en brugt scooter i stedet for at køb noget billig lort fra ny! smiley


  • #10   26. jun 2013 Du får ikke dine penge igen uanset hvad smiley

  • #12   26. jun 2013 Det er et køretøj det er ikke et lejetøj fra fætter BR. Du får jo heller ikke dine penge tilbage hvis du køber en bil og den går i stykker gang på gang. De laver den bare.

    Og lige for år rette dig. Der er et halvt års garanti og derefter halvandet års reklamationsret. Dog forudsætter det at hun skal få lavet sine services på et autoriseret værksted. Ellers kan du bare kysse deres røv smiley


  • #15   26. jun 2013 Speedster det kan nemt blive et problem hvis de ikke vil give penge retur

  • #16   26. jun 2013 jeg ringede allerede dagen efter jeg havde fået den, og forklarede dem at der var noget galt når jeg kørte...

  • #17   26. jun 2013 Min holdning er at man ikke skal købe scootere, cykler osv. i et bygge eller supermarked, de lever sjældent op til hvad man burde forvente, cowboy bukser fra bilka er jo heller ikke humør kvalitet, og hvem ville købe deres næste bil i et super eller bygge marked? De ved intet om teknik og har ikke værksted selv.
    Sådanne steder har den holdning at man køber en ting bruger den og smider den væk når den ikke viker mere....
    Hvis man tror man får noget der er lige så godt som alt andet når man køber i et supermarked fordi forhandlere tjener mange penge på en scooter, så tager man i den grad fejl, en forhandler tjener 680,- på en PGO Hot classic, til gengæld er det en stabil scooter så længe man holder snitterne væk og lader være med at tune osv. på den...


  • #19   26. jun 2013 Køb KUN KUN KUN.
    et køretøj hos en virksomhed med EGET værksted.

    Køb derfor ALDRIG NOGENSINDE en brugt bil hos en forhandler uden værksted, for de vil gøre ALT, for at slippe uden om.

    ps. få pengene retur og køb en Vespa Zip 4takt.
    De holder og de kører langt på literen.
    Kina kan IKKE lave knallerter og sådan har det altid været.


  • #22   26. jun 2013 Speedster, det er op til den enkelte butik om de vil give kunden deres penge tilbage. Der står ikke noget sted i loven at de skal give pengene retur.

  • #24   27. jun 2013 "Christoffer den er ligesom også fra April ^^ Ved ikke om du ikke kan tælle men det er 2 næsten 3 måneder siden ! så der er intet problem i at få pengene igen ^^"

    Sjovt nok siger du det modsatte, hvis du nogensinde havde arbejdet i en forretning så ville du vide hvordan det var smiley


Kommentér på:
Jem og fix

Annonce